Doe ook maar niet Pat.. Het gaat hier inderdaad snel... Maar ook veel lange berichten best wel hoor... Ik heb bijvoorbeeld uitleg gegeven over de ovulatietesten en zwangerschapstesten... Tja en dan ben ik zo een aantal regels verder hahahha Ik ben bezig Jill.. hahahaha
Kan heeeel handig zijn ja iemand met kennis... Het kan ook wat minder prettig zijn omdat ik ook het gevaar inzie van "ervaringsdeskundigen" die hun "ervaringskennis" doorgeven aan iemand... Af en toe als ik denk... oooeeeh oppassen geblazen wil ik daar nog wel eens tussendoor komen... Omdat wat iemand meemaakt niet de regel is! En mensen nemen dingen die een ander had wel mee en dat kan niet altijd goed zijn.... Snap je? Als ik bijvoorbeeld iets niet zeker weet, zal ik het hier niet melden en ik zal altijd eerst een arts erover raadplegen...
Ik ga alleen niet voor de 525... want dan moeten jullie dadelijk weer 725 en 2125..... dan moet ik er weer 550 en zo komt er geen eind aan met jullie..................
ja ik snap um maar waarom heb jij daar zoveel kennis van dan en contact met die artsen en dergelijke?
Gaat goed hier ga zo lekker mijn bedje inkruipen 8-[ ben hartstikke moe maar wou toch nog effe stiekum kijken hoe het hier ging. Had mijn berichtje op pagina 1517 staan en jullie zijn al bijna 26 paginas verder...hihi...betekent idd wel dat het hier gezellig is! Ik kom morgen zeker terug, voor nu alvast trusten allemaal