@Pat - Het is hier reuzegezellig! Tis hier net een chatbox binnen een forum! Welterusten meid... en tot morgen!
Een héle fijne avond nog en een héle lekkere nacht en tot morgen waarschijnlijk..... (hoezo verslavend...) Nou doegg doeggggg -xxxxxxxxx-ies!!!
@Jill... Ja meid.. het wordt tijd he! Ik duik er ook in! Welterusten Jill! Welterusten Goudvis! Welterusten allemaal! Tot morgen!
Goedenavond dames, Vandaag zijn de weer langsgekomen! Als schrale troost heb ik een glas bayleys genomen en geproost op de volgende maand. Het lukt me overigens ook niet om dit topic bij te houden/mee te lezen. Het lijkt me niet fair om mij nog een keer op de lijst te zetten. Aangezien ik verwacht mij pas weer te melden rond mijn volgende NOD. Wel zag in de lijst dat er een aantal zwanger zijn geworden. Gefeliciteerd dames! En nu ook zwanger blijven he? XXX
goedenavond dames! Ik kwam even lezen hoe het hier was en vooral hoe het met Jill was afgelopen, maar het is teveel om te lezen!
hallo, op aanraden van @goudvis kom ik hier ook even om het hoekje kijken.... het schijnt hier nogal gezellig te zijn (Alles terug lezen gaat niet lukken, maar een aantal blz is te doen) Jootje
Goedemorgen dames.. Sam de Zombie is ook weer opgestaan.. Man.. wat heb ik verrot geslapen. Eerst de hele avond naar de wc.. Elke keer wakker.. Tot 12.00 en toen dacht mijn lichaam laat ik haar ff gaan pesten.. M'n darmen zijn al wat op de hobbel sinds vrijdag.. Toen werd ik nog misselijk ook en m'n borsten lagen constant in de weg Toen heb ik dus van 12 tot 3 wakker gelegen.. Meestal slaap ik snel als ik even ga lezen, maar dat werkte niet, toen maar ff gaan tv kijken, ben nu helemaal op de hoogte van de ringstaartmaki's Maar ben pas na 3en in slaap gevallen en 20 over 6 ging de wekker weer.. Nou dan weet je wel hoe ik er op dit moment uitzie... Pfff.. Nou kom vanmiddag denk ik wel even aanwaaien, als ik niet al op de bank in slaap ben gevallen ! Nou Lin..Heel veel succes straks. Ik hoor het goede nieuws wel van je ! Voor de andere dames ZWAAI! Ik ga er even met de honden uit.. Hoop dat ik wat wakker word van een stukje fietsen met ze.. Knuffel van SAM
Goedemorgen iedereen. Nou Sam als jij niet zwanger bent dan eet ik mijn schoen op Het is echt niet normaal hoeveel hier gekletst wordt Helaas ik moet weer gaan werken en kom misschien vanmiddag nog wel even aanwaaien. Linda heel veel succes. Caro ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt meid. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen! Sam, klinkt veelbelovend! Jootje, welkom hier! Ischa, werkse vandaag! Ik heb vannacht geen 1 minuut geslapen, knallende koppijn, dus ik kruip m'n bedweer in en ben niet gaan werken! Ik kom later wel weer even gluren!
Goede morguuuu iedereen...... Nog steeds geen ongi meiden...... Ik weet niet meer of ik dat nu positief of negatief moet vinden... aangezien mij ei die gister gesignaleerd was.... @Lola! Wat lief dat je wilde lezen hoe het met me afgelopen was.... Heb je het nog terug gevonden, of wil je nog een kort verslagje? Hoiii Jootje Het is hier superrrrrrrrr gezellig! De reden dat we hier zijn is heeeel erg minder maar je kunt er maar beter het beste van maken dusssssssssss veel gezelligheid hier! Mag ik vragen wanneer je je miskraam gehad hebt en bij hoeveel weken?
Oeeeeeeeee kijk uit Ischa,.... het staat nu zwart op wit, en schoenen zijn volgens mij niet om te knauwen :-#
Pffffff! Wat hebben jullie veel gepraat haha ik moest gewoon 10 pagina's bijlezen! Is toch niet normaal meer Hoe is het hier met iedereen? Hier nog geen ongi en verschrikkelijk pijne (.)(.)
En in slaap komen was werkelijk waar ook een verschrikkelijke ramp! Sam ik denk dat ik helemaal begrijp hoe jij je nu voelt Wat een gezeur zeg haha we gingen vroeg slapen nouja werd uit eindelijk nog 12 uur maar goed nou en om 4 uur is de laatste x dat ik op de wekker keek en dus nog wakker was VERSCHRIKKELIJK!