Hahah nee dat zou ik ook niet doen ik ga straks wel een keer stofzuigen maar wij hebben zo'n k*tstofzuiger echt hij zuigt alleen goed als je die stang eraf haalt en met de hand verder gaat en hij zit niet verstopt raar ding
Ikkon niet slapen, had zulke hoofdpijn en net geprobeerd maar het lukt nog niet.... Voel me echt gaar! Straks maar weer even proberen, maar dan onder de zonnebank!
Ik mag vanmiddag weer aan de strijk, dus ben weer op zoek naar welk dvd-tje ik dan weer ga kijken....
Jeetje pff je zal wel kapot zijn nu! Ja lekker man onder de zonnebank lukt vast wel Ik mis mijn zonnebank
euhm ik heb geen idee eigenlijk wannneer mijn nod is. IK ben eigenlijk wat in afwachting van mijn cyclus. Ik heb voor het gemak wel een banner gemaakt om te zien op hoeveel dagen ik zit. dus ik geef eerst denk ik maar even niks door. jootje
Dat is irritant gelukkig werkt die van mij goed Tijd voor een nieuwe! Ik heb trouwens wel regelmatig dat ie verstopt zit maar ik zuig ook veel te veel op met dat ding dus mijn eigen schuld. strijken? ik strijk nooit sterker nog ik heb niet eens een strijkplank maar die gaan we wel aanschaffen hoor maar blijft erbij. zijn wel veel die neit konden slapen komt misschien wel door de storm van vannacht
Haha ja tijd voor een nieuwe we hebben deze net pas nou sinds we hier echt wonen dus dat is begin september haha. Ik heb wel een strijkijzer en strijkplan maar heb ze nog nooit gebruikt Ik heb niks gemerkt van een storm hier alleen veel regen maar niet heel hard ofzo