Goudvis : er zit wel een hele grote goudvis in een kleine kom op jou plaatje haha viel me net opeens op
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) NOD Januari 2008 16-01-2008: Bahar (ronde 2) 17-01-2008: Miek74 (ronde 1) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4), Marieke15 (ronde 1) is 18-01 weer online 19-01-2008: vruchtje24 (ronde 2) 21-01-2008: Dootje (ronde 1), LovelyLove (ronde 1), Jill (ronde 1) 22-01-2008: Goudvis22 (ronde 1), Jootje24 (ronde 1) 24-01-2008: Ktje (ronde 2), Derona(ronde 2) 25-01-2008: Semmi (ronde 2), Maitestar (ronde 1) 27-01-2008: Jooze (ronde 4),wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Jes1 (ronde ?) 31-01-2008: Ischa (ronde 3) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1) 05-02-2008: Nony (ronde 5), Wishgirl (ronde 8 ) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9) Ellen (ronde 4) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Ischa (Cuijk),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem) Jootje je staat erbij! Wanneer is je nieuwe NOD Caro73?
@Lola: Zonnebankse en ik hoop dat je even wat kunt slapen! nou ik denk aan zonnebank, kan ik vanaaf ook wel even doen! das lang geleden zeg!
Ik ga denk ik zo eerst ook maar even wat eten... heb nog niks gehad zit ik me net te bedenken. En dan maar weer even met doggy wandelen. (kan nog mooi nu het nog droog is) tot later en eetsmakelijk voor iedereen!
Eet smakelijk jootje en wandel ze Wat doe jij dan met dat ding? ik heb mijn stofzuiger al 2 jaar en die is nog als nieuw. Mijn goudvissen zitten een stuk ruimer in de kom hoor
hoe doe je dat @goudvis! ik heb nog nooit een stofzuiger gehad die het zo lang uit heeft gehouden. Ik heb in 4 jaar tijd al 3 versleten. Heb nu voor een paar weken terug een nieuwe ietwat duurdere gehaald in de hoop dat die langer mag leven!
uhm hem met liefde behandelen... nee het is een dure van philips dat ding houd het nog wel 10 jaar uit denk ik hoor...
Hoi hoi allemaal! Zo ben ik weer van een dagje school Er zijn nog maar een paar plaatjes tot juiste grootte gekopieerd en er staan anderhalf plaatje op! Dat kopieëren gaat zoveel werk in zitten dat ik dat meteen anders ga doen... Als dit thema er op zit, ga ik meteen voor het volgende thema al plaatjes zoeken en kopieëren dan kunnen die klaargelegd worden op de plank. Hoef je alleen maar het raam even te wassen en kun je er meteen wat nieuws op zetten... Veel efficiënter.... Dit kost zeeën van tijd.. en dat is zonde... @Jootje - Na een mk kan je het beste 6 weken rekenen voor een nieuwe menstruatie. Komt ie eerder is er ook niets aan de hand... maar daar gaan de artsen ook vanuit... 6 weken.... Dus je pakt een banner met een cyclus van 6 weken.... Trouwens... welkom hier! Verder nog nieuws?
Gefeliciteerd nog Pippo. Wat een goed nieuws. Jammer dat de roze lijst niet sneller is gegroeid de laatste tijd. Mijn nieuwe NOD is 12 februari (ronde 3). De ongies vallen me nu echt tegen. Heb er veel meer last van sinds mk. Heel veel krampen en voor mijn gevoel gaan de hormonen ook met me aan de haal. Heb ook begrepen dat dat na verloop van tijd minder wordt. Vanavond uit eten met een vriendin. Een wijntje en een sushi gaan er wel in!
@Caro - Een cyclus kan heel makkelijk veranderen na een zwangerschap... en ook de menstruatie. Er zijn vrouwen die klachten krijgen.. er zijn vrouwen die ineens klachtvrij zijn.. etc. Ook na een mk kan het zijn dat het wat verandert. Je bent immers wel zwanger geweest en je lichaam heeft een verandering gehad in de hormonen! Of het weer minder wordt of niet...? Het kan... maar het hoeft niet... Het is afwachten hoe het bij jou gaat! Ik hoop wel voor je dat het weer beter zal worden... Heb je er echt veel last van, neem gerust een paracetamol!... Dat verlicht stukken!
Dat is wel minder caro dat je daar nu meer last van hebt Ik weet het niet zeker maar begin januari heb ik heel erg last van flinke steken gehad en dan aan de linker kant zou zomaar mijn eisprong kunnen zijn geweest en dat voelde ik eerst ook helemaal niet. Ben benieuwd hoe mijn eerste ongi verloopt. Klinkt wel als een leuk project met die raamschilderingen wat voor plaatjes maak je dan?