hey wishgirl ff vraagje kan paracetamol tijdens de zwangerschap helemaal niet kwaad? Want vorige keer had ik enorm veel hoofdpijn alleen wist ik toen nog niet dat ik zwanger was dus gewoon asprines en ibuprofen geslikt enzo maar dat kan dus wel kwaad... Maar nu ben ik dus wat terug houdend als ik hoofdpijn heb dan wil ik niet zomaar wat gaan slikken...
@goudvis - meestal is het een aanhoudende zeurende pijn bij een eisprong die je voelt. Het zit dan in het midden van je schaambeen en navel. Het is ook vaak een pijn die licht begint en dan begint op te lopen tot een hoogtepunt. Wat je nl. voelt is de spanning die de eicel zet op de eierstok door de grootte. Op het moment dat de eicel gesprongen is neemt de pijn snel af. Ze noemen het middenpijn.. Kijk maar eens bij google... dan vindt je genoeg Het is geweldig leuk om de raamschilderingen te maken... We zetten er nu het thema "Winter" op. Ik wil hiervan meer plaatjes erop zetten en dan straks met Pasen maar een paar ramen met thema "Pasen". Pasen duurt immers niet zo lang... en dan hebben ze fancyfair met als thema "Circus"... dus dan kunnen er een paar met dat thema... En dan is het alweer lente We gaan efficiënt werken vanaf nu Vanmorgen kwam er al een juf naar me toe of ik bij haar deur van het lokaal Kikker kon maken.. Tuuuuuurlijk kunnen we dat Dus volgende week daar ook even een mooie kikker op maken En dan wel de kikker Kikker he...
@Goudvis .. Nee paracatemol kan geen kwaad. Natuurlijk moet je je houden aan de voorgeschreven hoeveelheid... Als je het niet nodig bent, moet je het natuurlijk ook niet doen.. Als je last hebt van hoofdpijn of erge buikkrampen of zoiets kan je rustig een paracetamol nemen....
Dan ga ik ff paracetamol aanschaffen heb nu alleen de ibuprofen en saridon. Soms was het wel te doen maar sommige dagen kon ik er gewoon niet van slapen zo bonkte het dan in mijn hoofd. Klinkt wel goed die raamschilderingen ga je die dan samen met de kinderen verven enzo?
Goudvis, die Ibuprofen en Saridon mogen dus NIET! Dus idd even Paracetamol ophalen! Nee we doen het met een paar moeders... Hebben een groepje! En ik ga daar de leiding over nemen....
Nee en helaas heb ik die wel veel geslikt de vorige keer tot ik erachter kwam dat ik zwanger was vraag me weleens af of dat er ook mee te maken heeft gehad Wel gezellig ik vind schilderen en beetje creatief bezig zijn ook leuk.
@goudvis, het heeft geen zin meer om je daar nu nog druk om te maken... Het zou kunnen, maar het hoeft zeker ook niet! Speculaties heeft niemand wat aan... Gebeurd is gebeurd zeg ik dan maar en je hebt het niet met opzet gedaan neem ik aan... Vanaf nu gewoon Paracetamol gebruiken! Het is ontzettend leuk en gezellig om zo samen bezig te zijn... We zijn er steeds met een paar vrouwen... Vanmorgen met zijn 3-en... Morgenvroeg met zijn 3-en.... Lekker contact met de leerkrachten die je gewoon veel meer ziet op deze manier.... En waar je wat mee praat eventjes enzo
hqhahaha ik heb ook alleen me wenbrauwen gedaan en gedoucht moet nog me haar stijlen en opmaken maar dat komt straks wel en niet te vergeten ik moet nog stofzuigen
ff een hele andewre vraag weet een van jullie misschien waar ze goedkope huistelefoons hebben? of in de aanbieding toevallig? Vind die dingen zo duur !
lovelylove bij de mediamarkt heb je veel keus en verschillende prijs klasse. Nee dat deed ik zeker niet express en je heb ook gelijk maar daar denk je achteraf dan toch wel ff aan. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik niks meer geslikt maar dat was pas in de 6e week dat ik dat wist. Wat een knipoog bij die leraren wat zit daar achter?
Ja gaat best wel goed! Alleen heb zulke pijne (.)(.) echt verschrikkelijk kon er niet van slapen Maar verder gaat het goed nog geen ongi te bekennen En met jou dan?
hey dames, lovely voor een huistelefoon kun je gewoon even naar de gamma gaan die hebben nu opruiming! liefs Jas