Wishgirl, dank je voor het advies en de info. Ik ga even kijken of ik nog paracetamol in huis heb. Het blijft natuurlijk afwachten hoe het zal lopen. Hopenlijk mag ik snel 9 cycli overslaan.
ja jootje bij mij kon t niet sneller, ben niet meer ongi geworden na de cuuretage.... gelijk weer zwanger! echt super ik had t niet durven dromen
Ja he jootje, ik had dat ook, zien dat er snel wer zwanger waren na miskraam....geeft inderdaad moed... Bij mijn dochter tot 4 maand moeten overgeven, 2de zwangerschap ook overgeven tot 4 maand en dan ons meisje gestorven en begraven, 3de zwangerschap enkel onpasselijk over de hele dag....
pffff nou pippo ik hoop dat je er niet al te veel last van zal gaan krijgen! ik moet helaas weer gaan, de rest van de kids komt zo en dan gaan we discobowlen en patatje eten met een clown erbij.... liefs Jas
Goedemiddag dames.. Ben ik even snel voordat ik de honden uit ga laten.. HIHI even eerst : Het is gestofzuigd.. HAHA.. zijn jullie daar ook weer uit Idd raar woord En zie dat jullie nog geen nieuws hebben gehoord van linda.. Ik heb sms van dr gekregen en hartje klopt.. Alleen is ze misschien iets minder ver dan 7 weken. Verder mag ze jullie zelf alles vertellen. Maar jullie hoeven dus niet meer ongerust te zijn Zo.. dat was het wel zo ongeveer.. Heb me wel eens beter gevoeld.. Dus even snel met de honden rondje bos doen en ff stofzuigen en dan even liggen.. ben nu weer misselijk.. en darmen doen nog steeds beetje vreemd.. Nou ja.. we zien het wel.. T weekend had ik trouwens dat mn rechter (.) voelde alsof er een blauwplek op zit, nu is het de linker (.) ..HAHA wat dit nou weer is.. Nou ja, we wachten vrolijk af.. En anders heb ik weer nieuwe symptoompjes gekregen, en heb ik ze dan nu ook allemaal wel gehad en niet zwanger ... Goh leerzaam hoor, dat zwanger worden Nou tot straks.. Liefs SAM
oja en ik weet nog niet of ik vanavond terug kom want ik krijg vanavond nieuwe extensions in mijn haar ( dan ben ik weer toonbaar! hahaha) liefs Jas
natuurlijk weet ik ook wel dat het ook heel anders kan lopen...we klussen gewoon met frisse moed verder (wat ook niet erg is ) Ik voel tot nu toe gewoon helemaal niks in mijn lichaam. Eisprong heb ik nog nooit gevoelt en mij (.)(.) zijn zo slap als het maar kan. Soms denk ik wat te voelen, maar dat maak ik mezelf weer gek. Dus heb me voorgenomen er niet teveel meer mee bezig te zijn en af te wachten.
@Sam8: hoop dat het raak mag zijn voor je! het klinkt allemaal wel aardig zwanger! zal voor je duimen. En ik zag aan je banner dat je bijna gaat trouwen, geweldig zeg! wij zeggen ook al een aantal jaren dat we willen trouwen. Zijn onderhand al 5 jaar verlooft
ik ga nu echt even wat doen... ben niet vooruit te branden vandaag. Eerst nog met de hond wandelen en dan toch maar even aan de poets. tot later
HIHI gefeliciteerd Ja we gaan trouwen idd Al heeft het nog wat dubbele betekenis voor me.. We zouden later trouwen, verschoven omdat ik anders op het eind van zw liep. 21 sept ondertrouw, 22 sept begon mk. Nou ja.. Zou leuk zijn als ik toch nog een beetje zw trouw Maar zoals je misschien begrijpt... vorige maand was ik zelfs 3 dagen overtijd en dacht echt dat ik zw was..maar lichaam had me goed voor de gek.. Dus ik denk niets meer ! Maar op zn vroegst zondag testen hoor!
Ben er weer helemaal fris had zonet cervix slijm dus mijn ei toch later laat mijn nod eerst wel staan maar dan zou het dus zowiezo eind januari/begin februari zijn
snap dat het wat een dubbele betekenis heeft. Hoop toch dat je op de dag zelf geniet en niet hoeft te denken aan wat is geweest het lichaam kan een raar ding zijn en je inderdaad goed voor de gek houden. toch blijf ik voor je duimen dat het raak is
Daarom.. Heb het nu wel een plekje kunnen geven.. Gister zelfs gekeken naar 20 weken echo van vriendin.. Vond het helemaal geweldig Komt wel goed met ons !