jaa het was zeker super om te horen,, kreeg er kippenvel van! zoo sterk dat het klonk! nee is niet de 1e x dat ik inwendige echo heb gehad ! wist gelukkig wat me te wchten stond! ik ga zometeen ff de echo in me album zetten, kunnen jullie ff meezien
Het waait hier ook ontzettend! Pfff.. kan met goed fatsoen mijn huis bijna niet meer inkomen hahahah... Kwaai steeds voor de deur weg
Zooo Ambers fiets is ook weer klaar... Ik heb het idee dat de fiets toch te klein gekocht is, maar volgens de fietsenmaker niet... Maar ik heb het idee dat ik deze zomer weer een nieuwe fiets kan gaan kopen voor mijn meissie... en dat lag niet in mijn planning... Ik wil graag 2 jaar met een fiets kunnen doen...
ohw dan had ik dat verkeerd gelezen of het was iemand anders... leuk dat je de echo laat zien ben benieuwd Ik denk dat ik wel ff een traantje ga laten als ik het hartje voor het eerst hoor dan gaat er heel veel spanning van me afvallen.
Ik vergeet steeds foliumzuur in te nemen... Hebben jullie dat ook? Gisteravond ook vergeten Puregon te zetten... oeps... Maar snel nog even gedaan voordat ik op bed ben gegaan ;-(
@ Linda: super meis! En wat goed dat je over 3 weken weer mag! @ Wishgirl: nee, maak me niet echt druk ofzo over iets... Voel me juist een stuk lekkkerder in m'n vel dan dat ik krap 2 maanden terug voelde... Pieker ook niet ofzo over iets... Paracetamol helpt ook niet! Nou ja, zo ben je nooit ziek en zo krijg je binnen een maand van alles achter elkaar! Ik haat het altijd om me ziek te melden, maar goed, ik had 6 huisbezoeken op de planning en dat zag ik echt niet zitten! En ik had er wel 3 kunnen afbellen, maar als ik er dan ben doe ik dat ook niet! hahaha! Nou ja, gewoon rustig aan doen, ik ga zo even heerlijk een lekker warme douche nemen!
@Goudvis - Oooh dat mag hoor.. dat traantje... Is de gyn wel gewend... In die kamers daar vloeien heeeeeeeeeeeel wat traantjes... Met tuiten soms...
@Lola - doe idd maar lekker rustig aan... lekkere douche hmm heerlijk... Misschien iets sterkers: Ibuprofen proberen? Ja meid... Ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt je even ziek te melden.. Soms is dat echt beter... Je loopt er anders maar tegen aan te hikken en je gunt je zelf niet de tijd om echt op te knappen.. Wie weet voel je je nu wel snel een stuk beter... Beterschap!
ik vergeet het helemaal nooit neem het altijd bij het ontbijt in maar slikte ook altijd vitaminepillen al 2 jaar elke ochtend dus daar raak je aan gewend. En mijn pil slikte ik ook altijd s`ochtens dus als ik nu niks slik dan mis ik gewoon iets.
Ik heb eens gevraagd gisteren naar die etos zwanger pillen aan de fert.arts. Volgens haar is alleen foliumzuur voldoende.... De etos zwangerpillen zijn gewoon een soort multivitamine volgens haar en dragen er echt niet aan bij dat je sneller zwanger zult worden.... Als dat wel zo was had zij ze wel voorgeschreven aan mensen hahahaha Maar goed... we mogen niet vergeten de foliumzuur in te nemen... zucht..
Wishgirl, ik vergat ook steeds foliumzuur, maar ik heb ze nu maar op m'n nachtkastje gezet, dan zie ik het tenminste! Oooh, kan het geen kwaad datje die spuit vergeten bent?
Ja ik denk ook niet dat je door die pillen sneller zwanger word ik bedoel dan zou iedereen ze nemen en zoals je zegt dan zouden ze het wel voorschrijven! Ik denk dat het gewoon precies het zelfde is als foliumzuur alleen met een beetje extra maar denk niet dat dat extra zoveel uitmaakt qua zwanger worden. He dat was moeilijk om uit te leggen hoop dat je het begrijpt haha. Ik vergeet die pillen echt verschrikkelijk vaak heb nu al 2 dagen niet ingenomen dus dan zijn 4 pillen maar bij mn volgende cyclus ga ik het helemaal goed doen!
wat ook handig is leg ze in het zicht dan vergeet je het ook niet zo snel liggen bij mij gewoon op het aanrecht. Die pillen van etos zijn toch ook gewoon vitamine + foliumzuur die heb ik ook alleen dan van dagravit Op de verpakking staat ook niet dat je er sneller zwanger van word...
moet ik ook maar doen, een vaste tijd. vergeet het te vaak moet ik zeggen. maar goed dat we het er nu over hebben, kan ik hem gelijk innemen. goudvis, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als ik het hartje zou horen kloppen!