Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ze staan op me koffiezet aparaat en nog vergeet ik het :rolleyes:
    Volgens mij klopt het wel wat je zegt ja op het doosje van de etos staat ëtos multi zwanger worden bevat 30 actieve elementen, hoge dosering foliumzuut, vitex agnus helpt je cyclus normaal te laten verlopen,groene thee en vitamine e hebben een goede invloed op gezonde cellen en weefsel en spelen een rol bij de vruchtbaarheid.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb net ibroprufen600 genomen!

Die etos zwangerworden pillen neem ik ook alleen maar voor m'n extra vitamientjes, maar ik merk toch dat m'n lichaam daar niet tegen kan, ben continu ziek nu! ;) hahahaha!

3. Niet meer actief

Ik denk dat het in het algemeen is dat wij hier allemaal echt wel een traantje of meerdere laten als we het hartje van ons kindje horen! :D Lijkt me ook meer dan normaal toch Is ook zo iets moois

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lola - Ik kan ze hier niet in het zicht zetten, want ik weet niet of mijn dochter ze niet zal eten of aan de hond zal opvoeren ;)
    Dus ze moeten in een kastje....

Tis beter om de spuiten rond dezelfde tijd te zetten.. maar ze hebben nu gelukkig de aanzet al goed gehad en als je dan 1x wat later bent is het niet zo erg...
    Maar vanavond wel weer goed aan denken ;)

@Lovely - Mijn fert.arts is voorstander van Gravitamon. Daar zit alles precies goed in... Je wordt er niet eerder zwanger van, maar je hebt wel een goede basis voor een zwangerschap!
    Daarom.. en ze zitten ook niet in het standaardpakket van de vruchtbaarheidsbehandelingen... Ze beginnen nog altijd gewoon met Clomid en niet met Etos Zwanger worden ;)))))

@Goudvis - Nee staat er ook niet op, maar er zijn meiden hier op het forum die beweren eerder zwanger te zijn geworden van Etos zwanger worden...
    En daarom had ik ook zoiets van: Ik vraag het gewoon eens... De fert en ik kletsen toch over vanalles... dus dan ook maar dat ;)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zal het ff uitleggen. Lin had wel inwendige echo gehad, maar dat was na de mk.. Dus het was wel voor het eerst dat ze kloppend hartje zag :D !
    Neej ik slaap nog niet :p

6. Niet meer actief

Stoppen dan he! Haha ik blijf ze wel slikken heb er nu nog een paar dus van de week weer ff nieuwe halen en dan gaan we dr weer tegen aan! Hoppaaa ;)

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ja het is gewoon super bijzonder lijkt me zo mooi dat te horen laat het moment er maar snel zijn...

Als je een goede voeding neemt met alle voedingsstoffen hebben we die pillen eigenlijk niet nodig dan kan je net zo goed de standaard nemen mja ik krijg nooit alle vitamines binnen die ik nodig heb dus voor mij is het een uitkomst.

8. Niet meer actief

Nou ik eet haast geen groente en nooit fruit dus ik ben niet echt gezond bezig zeg maar dus dan is dit wel een uitkomst. heb ook nog kauwvitamines maar die neem ik nu niet is lijkt me een beetje teveel

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Aaah het zou dus eigenlijk moet heten:

Etos Ziek Worden ;)

Probeer eens Gravitamon dan Lola...
    Misschien is dat beter voor je ;)

100 pillen voor 15.75... 1 pil per dag is voldoende!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee teveel aan vitamines slikken is ook niet gezond...

11. Niet meer actief

nee daarom ben ik maar met de kauwvitamines gestopt haha ik ga ff me etos pil in nemen

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee dat is zeker niet handig! Dan idd maar veilig opgeborgen! ;)
    Oooh, nou gelukkig kan het nu dan geen kwaad dat je wat te laat was!
    Ik kom jenog wel helpen herinneren! :D

13. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    idd ik slikte altijd gewone dagravit en dan 2 pillen
    en nu dagravit mama en baby en dan 1 pil want wil niet teveel binnen krijgen dat is ook weer niet goed.

maar ik eet ook slecht groenten en fruit
    ik vind het heerlijk hoor daar ligt het niet aan maar het blijft er gewoon bij en vaak toch wel gerechten met wel wat groente maar niet genoeg voor de dagelijkse behoefte

14. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    die zijn wel lekker he... maar ook duur

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :)
    Ja lachen, is misschien een betere benaming... ;)
    ik ga even kijken voor wat anders, maar denk dat het toeval is hoor!
    Heb ze namelijk wel eens eerder gehad en toen had ik nergens last van! ;)

Pffff, ik moet helemaal nadenken over hoe ik iets schrijf en hoe ik een zin formuleer.... ;)

16. Niet meer actief

slecht eigenlijk he zo weinig gezond eten. Ik lus het gewoon echt niet en vind dat heel vervelend maar krijg het echt niet weg :(
    Maarja wie weet komt het ooit nog :)
    Misschien word een van me zwangerschapverslavingen wel groente haha

17. Niet meer actief

Slaaptekort;)

18. Niet meer actief

dat was me 5OOe bericht!

19. Niet meer actief

pff ik moet nog steeds opruimen en stofzuigen heb echt geen zin

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Wie weet eet je de hele zwangerschap door wortels enzo :)

ik ga zo maar eens even de stad in moet nog roerbakmix hebben en een agenda ja mooi op tijd... nou nu zijn ze tenminste in de aanbieding...

Deel Deze Pagina