hahaha ja wie weet Ik moet ook nog na de winkel wou het eigen toenstraks doen maar moest nog langs me zus en de laptop zou komen rond 14:45 en die is ernog niet dus nu zit ik al meer dan een uur thuis voor niks haha dus ik moet straks ook alles snel snel snel op het laatste moment doen helaaaas ja ze hebben nu alles in de aanbieding dat scheelt ik heb er al 3 gehad dit jaar zie steeds leuke
dan hoef ik er nog maar 95 aah moet lukken haha Het is alleen zo rustig hier dat ik bijna weer tegen mezelf moet gaan praten hahaha
Zoooo heb net even een gravitamonneke ingenomen Meteen als we eraan denken snel innemen @Lola - oooh das lief van je dat je even helpt herinneren @Goudvis - Ik zorg er altijd voor dat mijn dochter voldoende groente en fruit eet en zelf eet ik het haast niet.. Stom he..
al 3 dit jaar dan wil ik niet weten hoeveel je hebt versleten eind van dit jaar... Irritant dat ze dan niet komen op de afgesproken tijd hou ik niet zo van... maar wel relaxt een laptop heb er vorig jaar 1 aangeschaft en wil niet meer anders. ga ik voor de 800 en jij de 600 maarre ik ga nu eerst ff nu is het nog mooi weer straks begint het weer te regenen enzo...
Oooh dat moet toch lukken... 95 berichten... gewoon even doortypen Lovely hahahah Ik zou er nog 62 moeten en dan heb ik 2200... Maar zien hoor.. hahaha
wel het goed voorbeeld geven he ik ga dan denk ik zelf automatisch wel meer fruit eten als er een kleine is want dan heb ik het in huis en pak ik het zelf ook wel. En groente naja dan proberen wat vaker verse groenten te koken en niet altijd uit pot
Hahaha nee ben benieuwd hoeveel agenda's ik heb gehad eind 2008 haha Ja gister waren ze ook net geweest toen ikd us net weg was en stond op het briefje rond de zelfde tijd dus rond 14:45 maarja nog niks dus Okee is goed shop ze
Wishgirl, ik ben ook heel lief! Ik moet nog heleboel voordat ik 3400 heb, gaat ook niet lukken vandaag... Nou dames, ik ga even douchen! Tot later!
Ik zal zo ook nog even de boeken van mijn dochter verlengen bij de bieb... Heb ik dat ook weer gehad en als ik dat even met pc doe hoef ik de deur niet meer uit vandaag... Geloof ik...
3 agenda's al... zucht.. hahahah Heb je ook niets meer aan de aanbiedingen.. Ik heb die van Winnie the pooh... zo een kleinere met harde kaft... Knalrose en dan met barokstijl... Mooi hoor...
Wat een geweldige ritmes hier ook... smiddags slapen hele dag moe de ene na de ander doucht vrij laat... de helft slaapt slecht ... zit geen regelmaat in
Ik baal trouwens wel dat m'n vruchtbare periode eraankomt of al is, of weet ik veel wanneer die is en dat ik dan zit met die verrekte koppijn.. hahaha! Nou ja, vriendje is vandaag ook vrij, morgen vroege dienst, dus wie weet lukt het wel als we samen vroeg erin kruipen! Nu ga ik echt!
zo'n rose met barokstijl heb ik ook Nouja ik heb nu dan een ander hahaha maar heb die ook hier liggen en die van de Yes en nog een ander onbekend iets en nu gebruik ik een rose met zwart ook heel mooi