Nou ach ja... Als je elke dag laat douched heb je wel een ritme hoor hahahaha Maar moe ben ik ook de hele dag ja... bweghh...
Misschien komt het door het weer want ik ben ook heel moe maar dat komt misschien ook omdat ik vanacht niet kon slapen ops :x
Als ik geen vakantie meer heb dan kom ik ook wel weer in het normale ritme... maar door het uitslapen s`ochtens dan slaap ik s`avonds weer pas laat... ga morgenvroeg mijn wekker zetten op 8.00 dus bij deze rond 8.00 post ik hier een bericht om te bewijzen.. (ff een stok achter de deur) Nou ik ga nu echt... tot straks
Dan weet ik wel zeker dat ik tot de 7OO kom vanavond haha maar heb natuurlijk liever dat die fijn bij mij is straks
Okee is goed heb ik laatste dagen ook gedaan 2 weken ongeveer om ff een beetje ritme te krijgen maar vandaag was het 10 uur geworden maarja had ook haast niet geslapen dus wat maakt het uit! Me vriend had me wekker uitgezet dat is dan wel weer lief
Die van vorig jaar was lila... Stond Winnie the Pooh rechts (op het klepje wat erover heen ging....) en links paars met bloemen...
Hahaha nee het was opeens zo stil hahaha Ga vandaag de 7OO Halen maar dan wel met echte berichten dus niet meer van die gekke berichten tussen door haha dat is natuurlijk niet eerlijk
Hahaha nee maar ben al best ver gekomen ja volgens mij zei ik maandag of zondag nog hier pff kom ik aan met me 179 berichten haha
Oef... nou laten we maar oppassen dan... berichten van lovely vliegen hier over het scherm straks hahahah
Ja die rose met barokstijl heb ik voor dit jaar.. Vorig jaar was een andere... Ik heb elk jaar die kleine van winnie the pooh