hoezo wishgirl? is dat goedkoper dan door deweek? hihi doet me denken aan die stroom reclame.. bert ruik es,die stroom is bedorven...stroom is gewoon stroom hahaha
@Lindaa - Hhahahahah... nou ik heb geen nieuwe stroom hoor... Ook niet verser dan anders... Maar nachtstroom en dan is in de nacht en in het weekend wassen goedkoper Door de week overdag is het iets duurder...
Bestaat echt al jaaaaaaaaaaaaaaaren hoor Lindaa hahaha Mijn moeder had het al toen ik klein was hihihih en ik ben van 74
hier nog iemand die snachts en in de weekenden wast. Ik verzamel altijd bulten was en dan pas gaat het de wasmachine in, met als gevolg dat ik ook zowat alles tegelijk op moet vouwen....bah!
Je kan door je energieleverancier laten uitrekenen of het voor jou ook goedkoper is... Het kan heel veel schelen als je er goed mee omgaat...
Zo boeken van mijn dochter zijn verlengd... Hoef ik daar niet meer voor naar buiten Ik heb zin om straks lekker even een bad te gaan nemen en dan lekker in de pyama met warme huissokken aan... Gordijnen vroeg dicht... Kacheltje aan... lampies aan... Zaaaaaaaaaaaaaaalig....!
Goh... mensen hier op de hoe... 3e huis vanaf mij hebben de woning te koop staan... In de zomer niet meer vluchten voor de rook van de barbeque en vuurkorven?
hmm lees ik net een paar blz terug iets over agenda's heb ik ook ineens zin om een nieuwe te halen. Ik had vorig jaar ook van winnie de pooh, wil ik nu wel weer! moet toch nog even het dorp in dus kan ik gelijk wel even kijken