hahaha, niks persoonlijks hoor... moet gewoon echt even het dorp in. ik schuif alles maar voor me uit vandaag, ben echt lui!
Hahah nee weet ik wel! De laptop is er nog steeds niet :x En kan dus ook niet na de winkel nu wat een service
LovelyLove: de laptop zou er toch al zijn rond 14:00 uur? das wel lang wachten dan. wij hebben vorige week 2 nieuwe stoelen gekregen zou s'middags gebracht worden. komen ze pas even na 5en aanzetten. heb echt een hekel aan wachten
Daarom.. HAHA.. ja ik ben er steeds wel hoor, maar ben niet zo spraakzaam. Moe, hangerig en wat aan het boeklezen En moet vanavond ook nog paardrijden.. niet zoveel zin, maar morgen wordt ook niets en als ik zaterdag wel wedstrijd heb..
Ja ze waren gister rond 14:45 gekomen maar toen was ik net weg en op het briefje staat dat ze vandaag rond de zelfde tijd komen dus ik dacht nou dan ben ik rond 14:00 uur thuis dan ben ik mooi optijd en kan ik daarna als de laptop eris mooi na de winkel nou en nu is die er nog niet. Ja niet normaal ze denken ook maar dat mensen de hele dag kunnen blijven wachten! Dr was toen ook een fout gemaakt hier tapijt zou worden gelegd tussen 12 en 6 dus fijne tijd hele dag hier met een vriendin gezeten en ik smiddags bellen want had zo'n gevoel van ze komen niet nee mevrouw ze komen vanmiddag als dat is afgesproken nou mooi niet dus! bel ik volgende dag op want ja na 17:00 uur kon je niet meer bellen ja mevrouw er is een foutje gemaakt. Niet eens een sorry! Pff dus kon ik weer een week wachten voordat ze kwamen nou heb die man het wel ff duidelijk gemaakt dat dat echt niet kan
Ja moet ook gebeure he wishgirl Mijn pagina viel opeens weg zomaar opeens en die van me hyves ook Rare computer
Ik vraag altijd hoe laat ze er zijn... Ze kunnen een tijd met me afspreken... Zijn ze er dan niet en ik moet weg vinden ze een briefje op de deur dat ze er niet waren op de gemaakte afspraak... Ik wacht er niet meer op! Ze kunnen wel zot zijn...
Dat is wel een goed idee ja! Ik heb ze niet persoonlijk gesproken ze zijn gister zomaar gekomen zonder dat ik er wat van af wist dus ja niet echt goeie service
Jawel he.. met bevroren gehakt is het zo lastig... Ik zag iets nieuws staan in de winkel... wil ik vanavond even proberen... Mix voor macaroni/spaghetti Mediterraan... Kijken of het lekker is