Ik ben er vanavond terug, misschien nog voor ik naar kine ga... tot straks! En hopelijk staat linda haar echo al in haar album!
Nee precies..! Ze hebben gewoon service te leveren... Ze zeggen vaak: We kunnen geen tijd afspreken... We kunnen niet met iedereen rekening gaan houden. Zeg ik: Prima, Ik kan geen rekening houden met u! Die tijd heb ik niet! Ik ga wel naar een ander! Moet jij eens zien hoe snel ze een tijd af kunnen spreken! Ze denken dat ze een Monopolypositie hebben en dus alles kunnen maken... Nou... das dus niet zo... De klant is nog steeds koning! Alleen moet de klant zich weer zo gaan gedragen en niet overal maar mee akkoord gaan! Ze tegen elkaar uitspelen! Dan worden ze echt wel anders...
haha ja wishgirl bevrorren gehad is ook helemaal niks ik het daar altijd zo'n hekel aan als ik dan ga koken en dan zie ik dat het nog helemaal bevroren in de vriezer ligt meestal zet ik het een dag van te voren in de koelkast te ontdooien
Verven is altijd succes met die kleintjes hahaha Hier ook hoor. Mijn dochter doet het graag! en veel! Ze kan het ook ontzettend goed... tekenen, verven en kleuren! De prachtigste dingen... Ze heeft het niet van mij...
ja inderdaad! Ik ga die man dat zo ook wel zeggen dat ik dat niet normaal vind! En ja de volgende keer ga ik zeker zeggen wat je net hebt getypt heel goed idee
Misschien is je dochter wel een natuurtalent Kon vroeger ook hele mooi dingen tekenen maar nu kan ik er niks meer van! Het lukt me niet eens om een dolfijntje zo mooi te tekene zoals ik dat in groep 3 ook deed haha erg achteruit gegaan
Hehe ja 9 van de 10 x als ik het in de magnetron doe dan worden sommige stukken al bruin haha te lang dus!
Wat er gebeurd is in de afgelopen jaren is dat wij het hebben toegelaten dat ze de klant tegen elkaar gingen uitspelen.. Het wordt tijd dat het tij gekeerd wordt... En wij zijn in de voordelige positie hoor... Het maakt mij niet zoveel uit waar ik het haal.. die winkelier wel... die moet eten op tafel zien te krijgen en zijn toko open zien te houden met die moordende concurrentie...
Ooh en ik meld er ook altijd even bij dat ik heel sterk ben in mond op mond reclame... En dat ik heel positief kan zijn... maar ook uiterst negatief! En ik schroom niet mensen te vertellen beter niet naar die betreffende winkel te gaan hiihihihhi En ik ken heeeeeeel wat mensen
Hahaha ja zo ben ik ook ik vertel gewoon alles als ik je niet moet dus ook als ik je winkel bedrijf of wat dan ook slecht vind zorg ik er wel voor dat mensen te weten komen wat voor bedrijf je hebt. Desnoods zet ik het op me site haha hahaha moest ff
De juffrouwen op school staan er heeeeelemaal paf van... ! Ze laten eigenlijk nooit tekeningen zien aan de klas... dat ze eruit gehaald worden zegmaar... Maar bij mijn dochters tekeningen doen ze dat wel.. De klasgenootjes roepen zelfs tegen de juf dat ze weer een prachtig iets heeft getekend! De leerkrachten zeggen dus ook dat ze kunstenares moet worden Er is hier een schilderes in het dorp en die heb ik tekeningen van haar laten zien... Ze dacht dat het van een veel ouder kind was... Ze tekent ook beter dan de kinderen uit groep 8... Tis echt een natuurtalent ja...
Hai Dames, Ben ik ook weer! Die douche heeft me goed gedaan en die ibo600 werkt ook lekker! 8) Ik hoef niet meer na te denken over hoe ik een doodnormaal wordt typ! Vriendlief neemt zo eten mee, dus hoef ik gelukkig geen eten te maken! Hoe is het hier?
Precies Lovely... Winkeliers moeten weer afhankelijk van ons worden en inzien dat ze ons nodig zijn... Mond op mond reclame is de beste reclame die ze maar kunnen krijgen... Het is nl. gratis! En het is het grootste netwerk! Moeten ze elders reclame maken kost het handen vol geld (is ook te duur) en het is maar de vraag of je mensen bereikt! Juist omdat mensen een hekel hebben aan reclame
Wie weet Lovely... maar ik ga haar er niet extra in stimuleren.. Zolang ze het leuk vindt prima... maar vindt ze het niet leukmeer... Nou jammer dan!
Heee Lola... Goed zeg dat de ibuprofen werkt en dat de douche je goed gedaan heeft! Lekker meid dat je vriend eten meeneemt... Hoef je daar alvast niet meer voor te zorgen... Hee meis... dat je niet meer weet haast hoe je een woord moet typen he... Heb je geen last van migraine? Ik heb nl. wel zulk soort dingen als ik migraine heb...