Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha muts wij een rode maar je moet eerst naar grijs en dan 1 x sauzen en klaar is klara ;) tip voor de volgende x

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bahar heeft een mk gehad wat ik begreep

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zeg.. don't you muts me! ;) :)
    hahaha, de muur van ons was ook eerst grijs gemaakt. neeee onderschat die schat van een zwager van mij niet .. die is nl. schilder hihihi (makkelijk joh) Heeft vorig jaar toen wij gingen samenwonen het hele huis behangen en van een lik verf voorzien.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier goeie vriend ook en heb een zeer donker rode muur,Maar heeft hem in 1 keer gepakt

haha begin me hier thuis te voelen denk ik
    vandaar muts hehehe

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ook ;) Heb gisteren in mijn pyama en sokken berichtjes getypt.
    En mij zie ja alleen maar in pyama en sokken als ik mer ergens thuis voel ;) ;) ;)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geweldig

Sams hamster rip

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kan maar niet van de bank komen om ff snel naar de winkel te gaan pfff erg toch
    Als ik dat zo ga doen ben ik ervan af maar tja
    heb al wel alles in huis gedaan dat scheelt

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jeetje, ik heb het verhaal van Bahar gelezen bij een ander topic..
    Wat een ellende!
    meid, voor als je hier wel leest.. Een dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou en je man uiteraard!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja, deze lijst wordt steeds uitgedund.. Wat een ellende zeg, dat we niet een leuke, mooie, lange en roze lijst mogen hebben hier!
    Het is hier vreugde en daarna weer verdriet!
    Laten we hopen dat we opeen dag allemaal roze zijn en dat dit topic op slot mag!
    liefst voor 2008 natuurlijk! ;)

Bah, bah, bah!

Ik heb vandaag een beetje een dipje...
    Komt mijn zwangere collega weer vrolijk doen voor mijn neus... Hun denken natuurlijk dat ik er allang weer overheen ben.. Ik ben de vrolijkheid zelve hier op het werk, maar goed, weten hun veel dat het ondertussen weer mis is...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAha, over m'n hamster, is niet erg hoor dat er wat melig over gedaan wordt.. Zit hier ook niet in tranen hoor. Vond het wel sneu. Net de kinderen van m'n vriendin opgehaald die nu aan het bevallen is van de derde. En die waren wel gek op Arie de hamster (hij dus);).. Dat vind ik dan wel sneu. Maar ze pikken het goed op.. HAHA.. zegt de jongste van 4. Arie is helemaal dood.. Ik heb hem nog niet begraven.. Maar even kijken, waar we dat gaan doen. Onze Jack Russel heeft ook wel eens neiging om in de tuin te gaan graven.. HIHI beetje gek als ie ineens met arie z'n botjes aan komt zetten.. ;)..
    En inderdaad hopen we op een roze 2006!
    X SAM

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Code:
    En inderdaad hopen we op een roze 2006!
    Doe maar 2008! ;)

Aaah gossie die hamster! Kijk maar uit dat je hond niet stikt in die botjes! ;)
    Jeetje, wel moeilijk voor je dat je vriendin nu aan het bevallen is of niet?

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohnee, 2007!

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo meiden hier ben ik weer.
    Weer een beetje strakker getrokken.
    Ook is de ongi losgebarsten en verhuis ik door naar november.
    heb een afspraak nu met de gynocoloog 29 ste november. Dan ga ik weten of we hulpmiddelen krijgen.
    Heb slecht nieuws en goed nieuws gekregen vandaag.

We beginnen met het slechte, heb een agressieve huidkanker, kwaadaardig. Ze zeiden dat ik nu op regelmatige basis naar de huidarts moet voor controle, alsook is het voor gans m'n leven, hier geraak ik niet meer vanaf van die controle's. Komt naar mate steeds terug.

Het goede is dat ze nu net op tijd erbij zijn geweest en het had geen 14 dagen meer mogen duren. Best beangstigend als je het zo te horen krijgt.

heb een Maligne Melanoma huidkanker.
    De nodige uitleg hieronder heb ik erover gevonden.
    Maligne melanomen zijn kwaadaardige tumoren die zowel de huid als de slijmvliezen kunnen aantasten. Deze tumoren hebben de neiging om vrij vlug uit te zaaien langs de lymfevaten of langs de bloedbaan.
    Een maligne melanoom bestaat uit melanomacellen. Dit zijn cellen die moeten beschouwd worden als de kwaadaardige vorm van normale pigmentproducerende cellen in de huid.
    Normale pigmentcellen zijn beweeglijke cellen die ontstaan in het ruggenmerg en verhuizen naar de onderste laag van de opperhuid.
    Ook kwaadaardige melanoomcellen bezitten de mogelijkheid om op stap te gaan, vooral in de dunne wand van de lymfevaten van de opperhuid. Ons lichaam protesteert eigenlijk niet tegen deze beweging, maligne melanoomcellen worden als het ware niet door ons lichaam herkend als vreemd.
    Vroegtijdig opsporen en behandelen van melanomen is dus absoluut van belang. Het is zeer belangrijk gepigmenteerde letsels, die toenemen in grootte en die duidelijk veranderingen van kleur ondergaan, of die beginnen te jeuken of bloeden, te laten onderzoeken. Hiervoor geldt de ABCD-regel (zie verder): Asymmetrie, ongelijke Boorden, K(C)leurverschillen, een Diameter van meer dan 6 mm

Hoop binnenkort terug een beetje rust in m'n lijf te vinden.

OOK WILLEN WE NU GEEN TIJD MEER VERSPILLEN IVM ONS KLEINTJE. DAAROM 29 STE NOVEMBER EINDELIJK HOPELIJK HULP

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA.. typefoutje 2008..
    Jeetje Zico, wat een klote nieuws.. bah.. Maar zet hem op. Super moeilijk. We zagen het al helemaal zitten. Samen met de kinderwagen. Maar goed, het is niet anders. Ik ben wel blij voor hun. En ik hoop dat het straks hier ook snel raak is en dan ook gewoon blijft zitten. Daar gaan we maar vanuit!

X SAM

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zico meis bah het zit je niet mee
    Maar we blijven voor je duimen meid
    en jou tijd komt snel
    Hopelijk voor ons allen

Zo die paar boodschappen gedaan

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY allemaal, de baby is geboren.. een meisje!
    Wou het toch even melden hier! Kinderen blijven hier nog even eten en dan snel naar hun zusje..

X SAM

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De roze lijst mag vanaf nu NIET meer korter worden, ALLEEN LANGER! :(
    Potverdorie, zo rot voor Kaley nu weer een miskraam. En Bahar, dat was al vreselijk maar dan ook nog misschien een mk door de test, brrrr.
    Heel veel sterkte!

Nou Latoya, ga jij dan voor beter nieuws zorgen over een paar dagen?
    Je lijkt al wat leuke verschijnselen te hebben :)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leuk sam
    Natas i het zeker dat het door de vlokkentest kwam

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

volgens mij gaan ze dat nog uitzoeken.

Nou meiden, ik ga ff naar de repetitie van het dweilorkest en daarna nog ff de kroeg in. Nu nog ff paar wijntjes drinken want vanaf volgende week weer uitkijken voor ei die niet door de alcohol controle komt ;)

toedels

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    JAMMER ZEG ! Veel plezier trouwens dit weekend op de boot! Hoop dat je geen last krijgt je ongi en bijbehorende dip.

Deel Deze Pagina