Nee precies dat moet je ook helemaal niet doen! Zie wel is op tv (jou vrouw mijn vrouw) dat die ouders hun kinderen echt pushen met dingen vind dat niet normaal!
Dat hoort ook niet zo... Kinderen mogen een eigen mening hebben van mij en ze mogen zelf weten wat ze wel of niet leuk vinden om te doen. En dan bedoel ik op het gebied van het hebben van hobbies he.. Dingen die moeten gebeuren moeten gewoon ook al zijn ze niet leuk... Dat moet iedereen...
Wishgirl, ja daar lijkt het wel erg op... Ik denk het ook hoor! Ik had dat voorheen wel vaker... naast m'n standaardhoofdpijnen kreeg ik dat er zo nu en dan bij! maar met m'n wazige hoofd had ik de link nog niet gelegd! Naaaa, voordeeltje, want bij mij duurt dat normaal gesproken maar een dag, dus dan neemt het nu af!
Ja precies zo hoort het ook. En als je een kind gaat dwingen hun hobbies leuk te vinden terwijl ze het helemaal niet leuk vinden en het dus eigenlijk helemaal geen hobbie is komt er toch niet veel goeds van terrecht!
Kinderen moeten tegenwoordig maar alles kunnen... Mogen wat dat betreft geen kind meer zijn... Presteren moeten ze! Maar ze mogen niet hun eigen mening hebben... ze kunnen niet kiezen... want daar zijn ze te klein voor! Tja tis maar net hoe het iemand het het makkelijkst uitkomt natuurlijk he! Mijn dochter maakt voortdurend keuzes op haar niveau. Ik stel haar nl. voor keuzes. Ik straf nl. niet maar ik werk met keuzes. Ze kan kiezen om iets gewoon te doen en het dan leuk te hebben. Doet ze iets niet zit er een consequentie aanvast, maar daar kiest ze dan zelf voor. Werkt super! En het helpt haar tegelijkertijd om het effect van het maken van keuzes in te zien... Maar er zijn best veel moeders die mij streng vinden Ja ik hou mijn dochter misschien korter dan dat andere moeders doen... maar feit is wel dat die kinderen losse handjes en voetjes hebben en geen normen en waarden kennen... Mijn dochter is netjes en zal maar zo niet slaan of schoppen... En daar komt bij... Ik heb met die andere moeders niks te maken... Ik doe het zoals ik denk dat het goed is.. Heel veel moeders doen dat he... Die gaan zichzelf kopieëren aan andere moeders want die doet het ook... Zoooo een slechte zaak....
@Lola - Nou ben ik blij dat we hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van je hoofdpijn hebben gevonden en nog blijer dat het dan nu alweer bijna over is Heb je ook schitteringen gezien of dat niet? Hoeft niet natuurlijk, maar vaak is het er wel.... Hihihi ik kan zo dokter worden geloof ik @Lovely - Precies... je verpest kinderen er alleen maar mee... En het contact met je kinderen ook!
Als ik het zo lees vind ik dat je het heel goed doet! En het is ook jou eigen keuze hoe je je dochter opvoed! En wat andere moeders daarvan vinden ja jammer dan ieder zn eigen keus! Ik had het laats nog met mijn zus erover dat ik het heel anders zou doen hoe zij het doet met haar kindje opvoeden ze vond het niet leuk om te horen maar na ongeveer 5 x uitleggen dat ik haar geen slechte moeder vind maar het alleen anders zou doen snapte ze het wel zei ze
Nee geen schitteringen, maar wel misselijk erbij, het licht niet kunnen verdragen e.d. Dus ik denk dat ik idd opeens weer last heb gekregen van migraine! Ach, heb ik ook wat he?! Ik ga even liggen op de bank! Tot later, denk ik! Ohja, moet wel, want moet wishgirl helpen herinneren van die spuit!
Daarom.. iedereen moet weten hoe ze hun kinderen opvoeden.. Als het maar verantwoord is en geen verwaarlozing of mishandeling... het moet dus wel goed zijn voor de kinderen Maar ik heb ook maling aan wat anderen ervan zeggen. Ik bepaal het zelf en ik voel me er goed bij en mijn dochter doet het er fantastisch op... Nou dan kunnen ze gaan staan praten als brugman hoor hahaha... maar als ik overtuigd ben dat het goed is, kunnen ze net zo goed bij een boom gaan staan en daar tegen gaan kletsen
@Lola - het klinkt idd echt als migraine... Helaas zou ik zeggen... Hopen dat het morgen echt weer over is meid! En ja... ik ben je nodig om me te helpen herinneren aan de spuit Ga maar even lekker liggen! Kan nog net even voor het eten
Hahahaha ach ja mensen hebben snel hun conclusies klaar dat is gewoon zo. Lekker laten praten kleinigheidje hou je toch! Laptop is er nog niet! Probeer te bellen 0800 nummer maar omdat ik dus ben afgesloten omdat mijn ex werkgever me niet betaald en niet geloofd dat ik een mk heb gehad :x kan ik ze dus niet bellen Pff dit kan toch niet!
Hier helaas nog geen goed nieuws zoals het er naar uit ziet... Ik denk dat heel snel de komt. Maar ja, er zit dus nu helemaal geen regelmaat in Toch maar beginnen met temperaturen denk ik... Groetjes Wendy
Tja... ik wil anders wel even voor je bellen Lovely... Als dat je helpt? @Maitestar - je kan gaan proberen ja met temperaturen. Ik hoop dat je een beetje een duidelijk beeld krijgt dan...
Zo ben ik weer heb een simpele agenda gekocht had ook niet veel keuze meer... wel 10% korting... vervelend dat je laptop er niet is en nog vervelender dat je niet kunt bellen...