Hahaha wij moeten zo nog na de winkel denk roti daar heb ik wel zin in maarja duurt ook best lang met maken enzo misschien word het toch iets gemakkelijkers
nog 5O berichten pff wat gaat dat toch snel Praat echt veel hier haha zou dr pijne vingers van krijgen haha
k'ga maar even eten koken, mannetje is alweer onderweg naar huis misschien dat ik vanavond laat nog ff online kom, want wil de echo van lindaa natuurlijk nog wel even bewonderen. voor iedereen eetsmakelijk en een fijne avond!
ik zou het ook doen hoor maar ik kom niet zo snel op zo`n idee maar als je het vraagt wel natuurlijk. zo de bami staat op het vuur tis ook zo makkelijk gewoon in 15min klaar...
Haha bedoelde het ook niet verkeerd! Ja bami is lekker makkelijk! heerlijk van die makkelijke dingen betwijfel of mn man moet overwerken hij is er nog niet namelijk..
dag meiden ik ben er ook weer na een aantal dagen kon niet meer op de laptop, omdat ons draad van de oplader kapot was dus heb net even een nieuwe gekocht 60 euro maar ja ik en geen computer gaat niet samen haha hier nog wat spannends gebeurd? pipo ik zag dat je zwanger was super voor jullie gefeliciteerd meid geniet er van