Bah vind het niet fijn dat die niet belt ofzo straks is er wat gebeurd kan er niet tegen als ik niet weet hoe of wat
Ja precies nu weet ik tenminste wat meer! Nu afwachten of ze in de ochten kunnen komen! Ik heb echt altijd pech met dit soort dingen me cv ketel me tapijt me laptop tis toch wat
Deze dame gaat over een uurtje of 4 even een ovulatietestje doen dus he... Ik voel gewoon het vocht lopen... en ik kon er net wat draadjes van trekken....niet superlang... maar goed het is draderig... Het zal toch weer es zo zijn he dat ie positief is... weeeer anders als normaal... zucht..
Goedeavond iedereen! kimmetjuh1981: dank je wel voor de felicitaties! Wishgirl; Succes met ovutest! Vrijdag terug naar fert arts...
Heb maar een eitje opgezet eet maar gekookt eitje op brood weet echt niet waar die man van me is Dan kan ik hem wel helemaal verrot schelden he omdat die niet belt maar waarschijnlijk kan die gewon niet bellen maar toch straks is er wel wat gebeurd grrrrrrrrrr
hai ik ben hier ook nieuw haha kwam ier een paar dagen geleden koekeloeren, maar toen kon ik dus niet meer op internet maar was er weer