Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh trouwens... spuit is gezet! ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

? Ben je aan het testen Wishgirl?

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Jaaaaaa Lovely.. u is wel verslaafd haahahhaah

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HE Ladies.. Zo Sam is er ook nog heel even.. Heb net even paard gereden.. Ooh wat is dat beestje toch werkwillig op het moment.. Toppaard :D HIHI :D ! Ging dus heerlijk!

Verder hier geen nieuws.. ;)
    Vervelend gedoe om Coco Wishgirl.. BAH :(

5. Niet meer actief

O mijn god uhm denk er niet aan kijk niet na water ga water pakken voor wat dan ook zorg dat je geen stromend water hoort. uhmm ga puzzelen als afleiding haha

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

O.... Ik houd het ook niet altijd precies 4 uur vol. Als ik positief test test ik dat ook bij 3 uur plas ophouden heb ik gemerkt.

7. Niet meer actief

haha ja stress stress stress ;) mijn excuus hahaha

8. Niet meer actief

Heeeey Sam!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja Ellen... ovulatietest...

Ik heb nl. heeeeel veel slijm en ik kon er draadjes van trekken om half 6... Geen lange draden.. maar toch...

En aangezien het door de Puregon 100 al 2 dagen korter is geworden nu waarschijnlijk! denk ik dat ik het even in de gaten moet gaan houden! Stel dat die ovulatietest positief is, dan moet ik morgen insemineren... Dan is vrijdagmorgen naar de fert.arts te laat nl.

Dus ik wou voor zeker even testen met de ovulatietest.. Kan nooit kwaad ;)

10. Niet meer actief

Weet iemand miss. ookal heeft het met ongi te maken wat die steken links onderin zijn ik word er helemaal gek van en zeg soms zelf auw opeens :(
    Is echt heel vervelend

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sam - Wanneer hoor je of rijden mag zaterdag?
    Ja tis gewoon een gezeur van die mensen... Tis hun pakkie an niet eens meer...
    Stom gedoe...
    Maar ja... ze bekijken het maar... En ze komen maar langs... Ze komen er toch niet in ;)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Helaas Lovely... Het kan zijn dat je ongi eraan komt en het kan zijn dat je zwanger bent en het kan ook zijn dat je cysten hebt... en ik wil nog wel wat vervelende dingen opnoemen... maar dan zit je alleen maar in de stress terwijl dat het dat helemaal niet hoeft te zijn...
    Het kan ook gewoo niks zijn!

Hee maar meis... Wat je wel even moet doen eigenlijk is dat als je maandag nog negatief test en nog ongi bent... Even je huisarts bellen en even vragen of hij/zij even een bloedtest wil doen om te kijken of je zwanger bent of niet... Want ben je dat niet... dan heb je 1. zekerheid en 2. moet er even gekeken worden waarom je niet menstrueert..

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lovely.... ik kan je alleen maar vertellen dat ik 3 keer na mijn ma alle kenmerken incluis steken, pijn in mijn borsten, pijn in onderrug en naar gevoel in onderbuik had ongeveer vanaf een week na ei.
    Deze cyclus was de eerste keer dat ik dit allemaal niet had !

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Wishgirl :D HIHI :D
    Morgenavond.. Maar er staan 12 in de ring van mijn klasse.. en 5 op de wachtlijst.. Dan moet de helft zowat uitvallen... Nou ik ga er niet vanuit dat het gaat lukken. Wel wat jammer, want prijzen winnen is altijd leuk :D En hij loopt zoo super :D ! Nou ja, hopelijk volgende week dan!
    Over 2 weken vrijgezellenfeest en de week erna trouwen dus dan wordt het ook niets :p

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ellenk - Aaaah... maar goed ik hou het nog wel even vol... Moet gewoon... Want ik wil echt een zekere o-test hebben...

;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oke... dan ga ik duimen dat het deze week wordt en anders volgende week Sam!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee weet je al wanneer je vrijgezellenfeest is....
    Dat hoor je toch niet te weten? Wij 'overvallen' de bruid in spe altijd ;)

18. Niet meer actief

*zuchttttttt* wat een onzekerheid ik word er echt helemaal gek van! wat een ellende!
    Ja maandag als ik niet ongi ben en weer nega test bel ik zeker de huisarts want dan is het weer niet goed en dan kan die even een bloed test doen en kijken wat daaruit komt en anders moet die me weer helpen met ongi worden het is toch allemaal wat wat een gezeur bah
    maarja we zullen het zien. Laten die steken nu maar weggaan dan ben ik al een stuk minder gestresst ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sam heeft ze gedwongen het te vertellen ;) Toch Sam hhahahaha?

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

ja wishgirl beter testen want dat kun je niet hebben dat je te laat ben.....

Deel Deze Pagina