HAHA neej.. maar ze hebben weinig andere keus. Aangezien ik veel zaterdagen op wedstrijd ben is het wel handig dat ik ruim van te voren weet dat ik niet kan HAHA .. Het kost al genoeg, en als je af moet melden op het laatste moment komt er nog eens geld (vaak meer dan het dubbele) overheen.. En dat vind ik toch echt zonde voor een wedstrijd die ik heb opgegeven.. Daarbij rijd ik ook selectiewedstrijden voor frieskampioenschappen en zou klote zijn dat ik die niet kon doen om t feestje!
Das waar Lovely! Ik hoop ook voor je dat de steken snel minder zijn en als het echt niet uit te houden is, kan je een paracetamol nemen he... Leuk dat je even herhaalt wat ik zei hahahahhaah Weet ik in ieder geval zeker dat je het begrepen hebt hahaha Maar voordat je een kuur krijgt om de menstruatie op te wekken eerst dan even naar het ziekenhuis voor een inwendige echo hoor.. Even kijken of er niet iets te zien is... Is het rustig kan je een kuurtje krijgen om op te wekken....
Ik ben nu met een ex-collega aan het msnen en ze werkt bij een uitzendbureau en heeft misschien een leuke baan voor mij bij een accountantskantoor
Hey wishgirl, wat een gedoe van Coco....pfff...maar niet meer aan denken, concentreren op ovutest....
Echt waar? Wat erg en k*t ik bedoel je zal dan wel vaak hoop hebben gehad! Naja ik ga al nergens meer van uit dus Ik hoop voor je dat je snel het gevoel allemaal weer hebt en dan wel zwanger bent!
Ik krijg meteen meer energie, stom he. Morgen of vrijdag belt ze me op. Ik heb denk ik mijn ei al gehad, heb pijn in mijn borsten, even temp afwachten.
Ik heb nu ook zowat alle symptomen wel gehad hoor Lovely.. Daarom roep ik ook niet eerder zw dan dat ik een posi test heb.. Lichaam kan je zo goed voor de gek houden.. Alleen deze zere borsten ken ik nog niet. alsof er blauwe plekken op zitten .. dus is weer nieuw.. HAHA
Lovely... als je heel veel pijn hebt moet je idd wat paracetamol nemen. Je kunt dan het beste 2 of bij erge pijn 3 tegelijk nemen en dan na paar uur als je weer pijn krijgt er weer eentje nemen maar nooit meer als de toegestane hoeveelheid. Toch handig dat ik bij een bedrijf heb gewerkt waar ze oa anasthesie app. maken bijna al mijn collega's waren of anasthesisten of OK of IC verplegers.
Het wordt nu echt spannend voor jou Sam, ik hoop het zo voor je. Ja we hebben gewoon gehupst, we kunnen bijna geen dag zonder . En zoals iemand al eerder zei (ik weet niet meer wie) ik voel me na het hupsen altijd veel beter minder hoofdpijn enz.