neen ze heeft een echo gehad en daaruit bleek dat ze een leeg vruchtzakje heeft. Bij miskraam is het te lezen
Zico, wat kut zeg..maar beter dat ze er optijd bij zijn toch? En dat ze het in de gaten blijven houden d.m.v. controle. Balen dat je ook ongie bent geworden, hopelijk is het snel raak en krijg je wat advies en hulpmiddelen van de gyn! Liefs
wat ik begreep bij echos en onderzoeken is dat het hartje niet meer klopte dag na vlokkentest Kindje was zoiezo al niet goed dus het kan aan de test liggen maar ook omdat het kindje niet goed was lijkt mij Blijft gewoon zwaar klote
Heey dames. Pff oké super mooi meisje! Helemaal schoon eigenlijk.. geweldig. Jammer dat ik het niet droog kon houden. Haar vriend begreep het wel en gaf me even een knuffel. Erg lief! Morgenmiddag gaan we even op kraamvisite. Hoop dat ik het dan wel droog houd! Vast wel! Ben nu ook gewoon erg moe. Geloof dat mijn ongi nu ineens eindelijk gestopt is.. *juich*. Jammer dat de hoofdpijn er nog is. En jammer dat ik morgen om 6 uur uit m'n bed moet.. Maar goed. Voor het eerst een klasse hoger dus we gaan er voor! Iedereen fijne avond nog.. Liefs Sam
Zwanger September 2007 : 1. Princess (ronde 1) 2. Marlie81 (ronde 1) 3. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Bruidje77 (ronde 2) 2. Femmes (ronde 3) 3. Mama2801 (ronde2) 4. Droom(ronde7) NOD Oktober 2007 22-10-2007: Trust1 (ronde 6) 27-10-2007: Anna39 (ronde 1) -test 28-10-2007: Sam0110 (ronde 1) 29-10-2007: wwjc19 (ronde 1) 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November 2007 01-11-2007: Daantje86 (ronde 3), Charlie01 (ronde 4), Rebbel (ronde 1) 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1)na 2e mk 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 11-11-2007: Marije1980 (ronde 6) 12-11-2007: Sabien99 (ronde 6) 19-11-2007: Sam8 (ronde 2), Ellenk (ronde 2) 22-11-2007: Casedy (ronde 4) 21-11-2007 : Natas1 (ronde 3) 25-11-2007: Sas28 (ronde 5),Lola (ronde na vmk) Zico, Anna39, Nony en Manon F wanneer hebben jullie nieuwe NOD? Zo, heb ff nieuw lijstje gemaakt, stonden nog oude data tussen. Roze wordt minder Hoop dat ik er wat aan kan doen
ja ieder voor zich maar ik dacht jullie moeten het ook wel even weten en misschien jullie steun betuigen.. maar het hoeft niet hor want ik kan begrijpen dat het heel naar is. groetjes mik
Zo, ben even een weekje niet op dit forum, en het is niet bij te lezen zeg, wat een verhalen! Sam: Gecondoleerd met dit tragische verlies, hopelijk vind Arie zijn geluk in de hamsterwereld. Ik had ook het idee dat de lijst van roze langer was, wat een drama zeg! Geeft de burger niet echt moed. Maar ik ga jullie nog wat doneren: HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCGHCG HCG HCG Hier alles oke denk ik. Ik pleit weer voor dat luikje in mn buik dat ik kan zien hoe het gaat.... Maar het is nog niet eens een cashewnoot, dus megaspannend. Iedere keer naar de wc checken of er niks roods te bespeuren valt en naar mn boobs kijken of die tepels nog steeds zo raar zijn.... Maar jullie klussen vrolijk door, en ik weet zeker dat die lijst voor eind 2007 megalang en megaroze is!
@ Femmes: ja jammer he dat je niet even kan kijken wat er daar binnen allemaal gebeurt! Hier is het bloeden weer gestopt, ben benieuwd of mijn cyclus gewoon weer op het oude niveau is! Zal wel, want ik was nog maar zo kort zwanger nu... Voel me wel een beetje down, gewoon de laatste vmk is toch confronterend! Over 4,5 week is mijn uitgerekende datum en ikkan het nog redden, die positieve test voor die datum!
Idd. verschrikkelijk. Ik heb een buurvrouw die het ook heeft gehad met haar zwangerschap van hun zoontje. Is met 29 weken geboren, 900 gram. maar daar gaat het gelukkig heel goed mee en zij heeft het ook overleefd. Maar is wel heel erg eng! Ze houden het dan ook waarschijnlijk bij dit ene kindje. Maar ik ken haar verder niet van het forum. Vind het dan wat raar om een berichtje achter te laten. Liefs Sam
Lies was echt een forumvriendinnetje van me. We gingen destijds gelijk op. Ik had via de msn al contact om te horen hoe het elke dag ging. Nooit verwacht dat het zo zou aflopen. ben er echt even door aangeslagen....
Zico ik wilde nog even op jouw diagnose van huidkanker reageren. het woord kanker is vreselijk naar! Maar ik begreep dat het wel de beste te behandelen vorm is, of heb ik dat mis? Staat deze diagnose het zwanger worden niet in de weg? Hoe herkende jij het bij jezelf? Veel sterkte!
Jeetje Luna, dan jij ook heel veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je aangeslagen bent.. pff .. X SAM
@ Sam: ik ken haar ook niet van het forum, maar ik heb wel voor de nabestaande een berichtje achtergelaten! Ieder zijn eigen keuze natuurlijk!