Kmoest even dochter opnieuw op bed brengen hahahha Kwam naar beneden huilend... Ze heeft een wiebeltand... En ze wil em niet kwijt en ze wil ook geen nieuwe!
Ik ben er ook weer ff is reclame... ben it takes two aan het zien wel leuke film is 3e keer dat ik hem zie
Wat schrijf je Pippo? Ik moest even van computer wisselen, vriendje wilde achter de vaste computer dus ik moest even de laptop opstarten.
Ik ga dr vandoor manlief komt zo thuis eindelijk en dan is het niet leuk als ik op de computer zit natuurlijk he! Tot morgen en slaap lekker voor straks! Liefs LovelyLove
Gaat over een man die werkt bij een fotoshop en die maakt van bepaalde mensen de foto;s dubbel en die houd die dan zelf meer weet ik er niet van hahaha Trusten! Liefss
Ik ga mijn bedje ook opzoeken... Welterusten allemaal...! Morgenvroeg kopieëren en raamschilderingen maken... Morgenmiddag raamschilderingen maken Druk druk druk dus hahahaha
Welterusten Wishgirl en veel plezier morgen. Ik ga ook zo slapen, moet morgen goed kunnen nadenken bij de arbo-arts.
weltrusten allemaal. kom nu pas terug bij zwager en schoonzus vandaan...en natuurlijk weer veel te diep in het glaasje gekeken tot morgen!