3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) NOD Januari 2008 17-01-2008: Miek74 (ronde 1) 18-01-2008: Sam8 (ronde 4), Marieke15 (ronde 1), Bahar (ronde 2) 19-01-2008: vruchtje24 (ronde 2) 21-01-2008: Dootje (ronde 1), LovelyLove (ronde 1), Jill (ronde 1) 22-01-2008: Goudvis22 (ronde 1), Jootje24 (ronde 1) 24-01-2008: Ktje (ronde 2), Derona(ronde 2) 25-01-2008: Semmi (ronde 2), Maitestar (ronde 1) 27-01-2008: Jooze (ronde 4),wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Jes1 (ronde ?) 31-01-2008: Ischa (ronde 3) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1) 05-02-2008: Nony (ronde 5), Wishgirl (ronde 8 ) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9) Ellen (ronde 4) 12-02-2008: Caro73 (ronde 3) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Ischa (Cuijk),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem)
Goedemorgen allemaal.. Sh*t Miek, balen... Hooi Ischa ! Nou ik heb weer geslapen HIHI mijn mannetje zei gisteravond doe nou even een hemd aan, dan blijven ze misschien wat beter hangen ( .)(.) .. Nou dat heb ik gedaan en werkte inderdaad.. Kon nu wel lekker op mn zij liggen ! Verder voel ik me nog niet op en top, maar vooruit, kan niet alles hebben ! Werd net gebeld door andere gemeente of ik ook in kon vallen, maar moet al invallen ! Ik zal zo snel met de honden uit.. En dan om 9 uur richting werk.. Nou ja, kan rustig aan doen vandaag Ooh ja, idd dag dichterbij positieve test HAHA.. Mijn mannetje is helemaal blij met m'n borsten.. HAHA.. Verder zien we het allemaal wel ! Fijne dag allemaal nog..
Spannend Sam jij ook een fijne dag vandaag. Ik ben me aan het voorbereiden op het gesprek met de arbo-arts en ik ben ontzettend zenuwachtig hoop maar dat het een vriendelijke man is, heb nog elke keer iemand anders gehad en vandaag ook weer. Tot vanmiddag.
Ooh ja, dat is ook zo.. zat al te bedenken of er nog iets belangrijks zou zijn vandaag.. Nou heel veel succes meid. Zeggen hoe het ervoor staat hoor! Rustig aan.. Dikke knuffel voor jou !
Goedemorgen! Die film was wel leuk gisteren maar wel voorspelbaar. Zometeen met mijn auto naar de keuring hoop dat er niks aan mankeert heb geen zin in extra kosten. Klote mieke dat je ongi bent geworden hoop voor je dat het volgende ronde raak is.
Goedemorgen dames! Sam: nou die borsten van jou voorspellen veel goeds, ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Wanneer ga je testen? Ischa: veel succes bij de arbo-arts, maar waarschijnlijk lees je dit niet meer, dus ben ik telaat! Goudvis: ik hoop voorje dat ie niet veel mankeert die auto vanjullie! Miek: klote meid.... Hier nog ziek... Bah, voel me zo brak, de tranen rollen over m'n wangen van de verkoudheid... Heb overal in m'n lijf pijn! Gister al om 8 uur naar bed, maar we gingen 10 uur slapen, want er moet nog wel geklust worden he?! Maar toen mijn wekker ging om kwart voor 7 voelde ik me niet fit genoeg om te werken! Morgen misschien, maar m'n teamleidster zei dat ik moest uitzieken, dus ik kijk het even aan! (ik kan niet tegen thuis zitten, hoe beroerd ik me ook voel...)
HAHA.. Laten we het hopen LOla.. Ik vroeg of ik eerder zulke (.)(.) had gehad.. en toen zei mannetje alleen toen je zwanger was.. Dus er is hoop ! lekker uitzieken dus voor jou Nou ja is wel even beter meid! Beterschap iig! Nou ik zit dus voor jan doedel tot 11 uur op school Directeur had gezegd half 10, maar er is nu nog geen tijd voor nabesprekingen, dat hoeft pas om 11 uur.. zit ik hier fijn niets te doen.. Ga zo maar even lezen ofzo..
Nou dan is er zeker hoop! Lekker is dat dat je er nu voor niks zit! Bah zeg! kon je nog een heleboel andere dingen doen ipv daar te zitten! Jaaa, ik moet echt uitzieken, want ik kwakkel maar door! Ik heb alleen nooit rust in m'n kont! Gelukkig heeft vriendje lief vroege dienst, dus die is vanavond wel gezellig thuis!
@sam: word wel heel erg spannend allemaal! ik hoop zo dat je zwanger bent, en aan die sypmtomen te horen kan het bijna niet anders!
zo'n goede morgen is het niet..... krijg zo bezoek van mijn zus, das echt heel erg leuk! maar...heb gister net iets teveel gedronken en had gewoon nog net even iets langer willen slapen.
maar goed, ik ga zo maar even koffie zetten. Vanmiddag ga ik lekker naar het tuincentrum, plantjes en accesoires shoppen! tot later
@goudvis, je zou vanmorgen om 8 uur een berichtje plaatsen, als bewijs dat je er vroeg uit zou zijn...
hallo allemaal, ff mijn meldplicht... Al weer dag 4... schiet op. Mannetje is ziek (timing wel goed beter nu dan volgende week)