Ik heb het eerder gedacht Jootje. Maar goed.. dit heb ik alleen gehad toen ik idd zw was DUS Alleen niet zover van te voren.. We wachten geduldig af
Nee nog helemaal niks en ik heb zulke zulke zulke pijne (.)(.) zelfs als ik er niet aan zit doen ze nog pijn En bij jou gaat het ook goed las ik Je bent zwanger maar ik weet het je zegt dat pas als je een positieve test hebt
Hahaha ja ondertussen onthouw ik wel dingen wie hier wat allemaal zegt hahaha Ja word er gek van maarja maandag pas testen Wanneer ga jij testen?
Heeey Lola! Ja die moest overwerken en het was zo druk dat die niet kon bellen :x maar volgende x doet die dat wel haha
Wel vervelend dat ie niet ff gebeld had.. Daar kan ik dus ook niet tegen.. Maar mijn mannetje hoeft nooit over te werken en als hij later is belt ie wel even..
Ja ik was ook heeel boos haha Ben in 2005 gestopt met mn opleiding ivm allergie en daarna niet weer na school geweest maar gewerkt, en toen kreeg ik dus de mk en ben ik in de ziektewet gegaan en daar ben ik nu weer uit dus druk aan het solliciteren
De mijne werkt ook zelden over! Maar we bellen sowieso wel 100x op een dag... (maar goed, er zijn dagen bij dat we totaal langs elkaar heen leven door zijn diensten!)
Haha gisteren niet online geweest en er zijn gewoon 50 pagina's bij gekletst! Ik ga het maar niet terug lezen
Bij die van mij moet die onverwachts overwerken sowieso 1x in de week dan zegt die baas ja werk jij vanavond over en jij en jij en jij dus je weet het neit van te voren ofzo Wy bellen niet zo heel veel nouja smsen eigenlijk meer