Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha mensen maken snel conclussies en 9 van de 10 x veeeelste snel. Ik heb een nichtje van nu bijna 3 en was daar ook dag en nacht en nu is het mijn kind volgens de buurt haha het is zo grappig allemaal. En toen was ze net geboren liep ik met haar in de stad komt er een oma naar mij toe en die zegt : Ik wil echt even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je dit doet echt heel goed! Maar voordat ik kon zeggen dat het niet mijn kind was was ze alweer weg. Praatjes gaan sowieso snel mensen denken je beter te kennen dan dat jij jezelf kent is het niet grappig

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Hallo ladies
    Hier even een bericht van mij
    Het gaat inmiddels al weer iets beter nog wel momenten van duizeligheid maar komt allemaal van de stress
    het hier niet komen doet wel goed maar mis jullie wel hoor
    Vanmiddag heb ik een gesprek met een psycholoog hoop zo dat het gaat wrken
    Nou ja we wachten af

Meiden die ongi zijn kut
    zwangeren gefeliciteerd doei doei

3. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0

Haha ja die opmerking van oudjes had ik hier ook weleens soms dan ging ik er maar niet eens op in want dat heeft toch geen zin...
    Keertje moest ik naar de bank toe wilden ze me gelijk al een rekening voor hem aansmeren :)
    Ook een keer zo mooi ging ik schoenen met hem kopen nou zegt die verkopen zijn papa is buitenlands zeker? ik zo euh nee (want dat is zijn moeder) dus hij kijkt me zo aan van huh haha heb hem mooi in die waan gelaten had hem dus niet verteld dat het mijn zoon niet was dacht waar bemoeit ie zich mee.

4. Niet meer actief

Heey Danjo! Jou ken ik nog niet!

5. Niet meer actief

Hahahahahahaha die is goed ;) hahaha ja mensen denken dat ze zomaar alles weten en kunnen zeggen naahhh beetje beleefd blijven he maarja zo kan je zien hoe mensen verschillen.
    Straks heb je een eigen kindje en dan gaan de praatjes de ronde dat je je 2e hebt gekregen ;)

6. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Hoi danjo mij ken je ook nog niet
    maar wil je ff sterkte wensen je hebt wat afstand genomen van het forum zo te lezen...

7. Niet meer actief

Of dat ze dr een kleurplaat geven en zeggen geef maar aan mama of ben je lekker met mama aan het wandelen! uhh nou ik ben niet dr mama. Haha maar ze heb nu wel een grote mond gekregen en zegt nu gewoon nee isse niet mij mama issse mij lejoooooo haha het is zo'n schatje!

8. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    lol ja :) het kan me ook eigenlijk niet meer schelen wat mensen denken en vinden

9. Niet meer actief

nee moet je ook niet doen zonde van je tijd :) mensen praten graag en ja natuurlijk graag over andere mensen is toch leuk he lekker roddelen haha ach je weet zelf altijd het best:D

10. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    haha ja mijn neefje was neit zo die dook gelijk met zijn hoofd naar mij toe die was een beetje verlegen maar nu die 5 is niet meer natuurlijk nu is het een 'stoere jongen"

11. Niet meer actief

hahahahaha zo lief hahaha ja dan voelen ze zich al zo groot! vind het altijd zo leuk als die kleintjes zeggen ja toen ik nog klein was of vroeger hahaha

12. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ja :)

"vroeger" vind het leuk als die kleintjes bijdehand zijn hou ik wel van...
    Denk dat onze kleine ook wel aardig eigenwijs word dat zijn wij alletwee ook dus kan niet missen... en bijdehand...

13. Niet meer actief

hahaha ja wij ook dus dat word wat hahaha vooral ik dus hahaha

ik heb blauwe vingers :(

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Miek - zie het nog wel even aan... Ik denk ook wel dat je ongi zal worden, maar het hoeft natuurlijk nog niet he...
    Als je toch ongi gaat worden... balen!

@Lola - He bah meid... wat vervelend.. Het wil gewoon ook maar niet overgaan he...
    Ik vind wel dat je teamleidster gelijk heeft: Uitzieken!
    Beterschap!

@Ellenk - ziek mannetje... och och wat een zieken allemaal! Ook beterschap!

15. Niet meer actief

Heeey wishgirl!

16. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ook wel grappig hij heeft best wel een eigen willetje en als hij dan bij ons sliep en in het weekend ging ik dan altijd op stap dan vond ie dan helemaal niks en dan ging mijn moeder hem op bed brengen en nou altijd moeite met slapen enzo en dan kwam ik thuis en zodra hij mijn stem hoorde hup wakker en moest en zou die bij mij op de kamer slapen.
    En periode had ik een vriendje nou hij zorgde er wel voor dat we braaf moesten slapen want meneer moest bij mij op de kamer slapen.

Volgens mij deed ie het erom :)

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee Lovely..

jaaa ik zit midden in de raamschilderingen hahahaha... ben er dus even iets minder ;)

18. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hey wishgirl!

19. Niet meer actief

Hahahahaha wat een slim ventje hahaha

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee Danjo!

Heeeeeeeeeeel veel succes vanmiddag meid en ik hoop dat het je zal helpen!

Knuf van mij...

Deel Deze Pagina