Ik spuit Puregon (is vruchtbaarheidsmedicatie en zorgt voor de rijping van de eicellen) Ik heb van mezelf niet voldoende eicelrijping...
vriendin van mij heeft het ook regelmatig paars blauw gewoon zelf alleen als ik het heeeeeeeeel koud heb...
enige wat daar in zit is nicotine om je helpen af te bouwen... teer enzo zit daar niet in en het gaat niet meer door je luchtwegen... maar je moet doen wat voor jou het beste werkt
ik heb vanochtend thee gehad flesje spa water (gevuld met kraanwater) 0.5L en in de garage kopje koffie...
Nu ik 100 eenheden spuit heb ik 2 eicellen en een 3e iets kleinere... Dus ja het helpt nu wel weer nu de dosis verhoogd is
Hallo allemaal Ik heb niet teruggelezen is er nog iets gebeurd? Ik ben vanmorgen bij de arbo-arts geweest, was een moeilijk gesprek volgens hem zit ik in een visuele cirkel en daar moet ik uitkomen, hij was bijna niet te verstaan sprak erg moeilijk Nederlands. Ik had het gevoel dat hij niet snapte dat ik zo'n problemen heb met mijn miskraam. Hij zei er zijn zoveel mensen die een miskraam krijgen en denk maar eens aan de mensen die geen kinderen kunnen krijgen jij kunt nog spontaan zwanger raken. Ik vind dat ook heel erg voor die mensen maar het gaat in dit geval over mij. Hij wil wel een bedrijfsmaatschappelijkwerker inschakelen als het bedrijf toestemming geeft maar ik ga een gesprek aanvragen met iemand van PZ en hem mijn verhaal doen misschien dat hij met mijn leidinggevende kan praten ofzo. Hij geeft wel het advies om nog even 50% te blijven werken en 50% ziektewet.