Nou ik heb net ff de brief gelezen wie hij na mijn advocaat had gestuurd wat een ontiechelijke hufter! ik heb ook nog bij kruitvat gewerkt hehe net nog geweest nieuwe testen opgehaald haha kon het niet laten
bij kruidvat, trekpleister heb ik een aantal jaren geleden gewerkt als assistent bedrijfdleidster, en kruidvat heb ik heeeel veel jaren geleden gewerkt als weekendhulpje.
Ik ben er nog wel.. maar niet zoveel te melden.. moe, snotterig.. heet hoofd en koude rest .. zo maar ff op de bank met lappie
Leuk ben benieuwd of het wat word... Er is tegenwoordig wel wat meer aanbod van werk dat is wel beter
hey wishgirl... wat voor richting zoek je wat dan LL? want als je in de detailhandel zoekt dan krijg je via het uitzendbureau niet zo gauw wat dat is meer administratief...
Ja opzich maakt het niet uit ik vind in een winkel ook heel erg leuk! maar dan wel parttime sowieso parttime eigenlijk want fulltime red ik nog niet Maar heb ookal richting de administratieve kant gesolliciteerd dus hoop dat het wat word. Straks solliciteer ik weer bij mn oude werkgever die hufter haha meestal staat er niet het bedrijf bij alleen wat je moet kunnen enzo haha.
nee, dat ga ik niet zeggen en ze mogen het ook niet vragen.Als ze iemand aannemen van deze leeftijd kunnen ze verwachten dat dat een keer zal gebeuren.
Nee lijk wel gek haha dan nemen ze me vast niet aan! Maar als mensen vragen waarom ik zolang in de ziektewet heb gezeten vertel ik alles gewoon eerlijk en als ze dan vragen wil je weer zwanger worden dan zeg ik ja of ach we zien wel wat de tijd brengt Maar zou het niet opeens zelf zeggen ofzo zo van ojaa trouwens ik ben wel van plan om zwanger te worden tis maar ff dat je het weet! haha
Hey goudvis...! Aaaaah jullie zijn aan het werk zoeken! Ik zou het niet zeggen dat je bezig bent om zwanger te worden. Je hoeft het nl. niet te zeggen... En ze hebben er geen moer mee te maken om het zo maar even te zeggen