Oooh trouwens... kweet niet of ze hier wel een helpdesk willen @Ischa - Ik ga voor je duimen meid! Je hebt dus nog wel even lekker de tijd om even tijd voor jezelf te hebben en je even klaar te maken... SUCCES!
He Pippo, ik hoop het ook dat ik aangenomen word. vanvond maar even koude doeken ofzo op mijn ogen leggen want die zijn kei dik en dat is natuurlijk geen gezicht als ik morgen op gesprek moet Heeft iemand weleens Kip siam gegeten van Knorr, dat ga ik dadelijk maken
Ik ben benieuwd, ik hou eigenlijk niet zo van warm eten, maar dit is met cashew noten en daar ben ik gek op.
Het is net of ik nu weer een klein beetje meer energie krijg, ga dadelijk maar weer sporten bodypumpen (al de 3e avond dat ik ga sporten deze week).
Ja is heerlijk kip met cashewnootjes.... tip bij de lidl heb je ook wereldgerechten smaken hetzelfde en 60 cent goedkoper
Die heb ik nog nooit gezien bij de Lidl, zal ik toch eens beter kijken zit hier zowat om de hoek. Ben jij 22 goudvis? Ik denk dat wishgirl, Ellen en ik de oudste zijn hier