Ik had toen net een beetje ongi krampen maar ze zijn alweer weg Nouja laat ze maar komen of laat de test maar posi zijn haha!
Ik ga ook maar 1x in de week boodschappen doen, meestal de zaterdag...in de week is het meestal als we iets vergeten zijn op de zaterdag
Neej goudvis.. Ik heb toen ik zw was ook pas bij 2 dagen overtijd getest en toen was ik dus zwanger.. ook al was het wel een heeeel licht streepje.. Dus ik denk niet dat ik veel eerder dan dat posi test.. daarbij.. Eerst maar zien of ik morgen ongi wordt.. beetje zonde van de test als ik wel ongi wordt en test negatief
Als ik elke dag naar de supermarkt ga ben ik veel meer kwijt en vaak niet weten wat te eten en nu moet ik gewoon eten wat er in huis is en dan krijg je er automatisch wel zin in. ik ga meestal nog wel 1x als ik wat vergeten ben ondanks het lijstje gebeurd dat nog weleens...
ja snap je wel hoor deed het zelf ook alleen dan nog wat erger heb 9 dagen gewacht en daarna nog eens 6 dagen wat hij was dus negatief was stomme huismerk test zou het nu denk ik ook doen hoor pas als ik echte symptomen krijg ga ik testen Ik heb trouwens de test van deze site besteld 9 stuks voor 15 euro vond ik wel een koopje... kan je er nog eens 1 verspillen
Was ik weer heb allemaal kaarsjes aangestoken en in de vorm van een hartje gezet op tafel aaaah wat lief hahahah
Ik ga dat ook doen als ik dus negatief test maandag en na ha moet en het zit echt niks dan ga ik ook via de site bestellen want elke keer gewoon testen kopen dat kost me zoveel geld! Heb net weer bij kruitvat die nieuwe gehaald waar er 2 in zitten voor 5 euro nah das nog wel te doen maarja 9 voor 15 euro is natuurlijk veel beter
ja dat is echt veel beter Wat romantisch ik steek soms een paar kaarsjes aan maar net of ik in de bui ben
Zal eens even een paar aardappels schillen is niet echt mijn hobby tis dat het zo lekker is maar anders...
Hahaha ik heb dat wel van mezelf en hij ook we hebben ook heel vaak de zelfde ideeen heel appart en soms dan zeg ik iets en dan zegtie dat wou ik net zeggen ik zweer het je! hahaha voor mekaar gemaakt Wou eerst in de slaapkamer doen maarja weet niet hoelaat die thuis is en straks vliegt me heel de boel in de hens haha niet zo romantisch
dames ...... IK BEN ZWANGER!!! eigenlijk hadden we ff een time-out. Nu had ik 2 weken geleden al het gevoel dat ik me ei-sprong had, vond ik vreemd. Normaal is mijn cyclus rond de 5 weken. Dus eigenlijk zou ik vandaag of morgen ongesteld worden afgaande op mijn ei, die een week te vroeg was... Nu ik vanmorgen een ovu-test gedaan en positief, vanmiddag nog een ovu-test en ook posi... dus ik dacht of een laat ei of misschien wel zwanger... nu net met mijn vriend getest en ZWANGER