Nee toch gewoon morgen, dus waren haar vorige cyclussen ook een dagje korter dan onder haar banner staat! (als ik het goed begrijp)
hey meiden! hoe is het hier? @sam: wordt weer spannend voor jou zeg! ik duim voor je hoor! en ook voor alle andere dames natuurlijk!
Ik heb denk ik m'n ei maandag gehad met die heftige pijnen in m'n buik... Want heb weer de afscheiding die ik normaal na m'n ei heb!
Hier is ie dan hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
VAAANNNGGG JA dames goed begrepen... Mn onderschrift moet ff anders ..doe ik straks Dank je rebbel HEb het nodig.. Hoop dat het eindelijk weer eens raak is HIHI.. Jij al bijna 12 weken meid.. Echt SUPER !
ik ga ook zo.... nog ff denken wat ik een ziek mannetje voor kan schotelen. Ik heb ook niet zo'n zin in iets moeilijks...
Eet smakelijk pippo! Ellen, op zich wel goed gehupst, want ben steeds wakker gebleven tot datie van z'n werk kwam! Maar we hupsen gewoon verder, want misschien vergis ik me! Ik vergis me wel vaker met dit gekke lijf!
Ellen, is ie ook ziek? Ook griep? Ik denk trouwens niet dat de mijne wil hupsen vandaag, want hij zit te zeuren dat ik uit z'n buurt moet blijven, hij is bang dat ie ook zie wordt.... Zeikerd!
Precies, hahahaha, ga ik ook lekker doen! kom nou zeg, is hou niet van watjes! Rebbel, echt fijn hoor meid en hoe voel je je verder?
Gedaan met eten! Ik krijg straks bezoek van broer! Dus zal er vanavond niet meer opkomen, tenzij... Ik zie wel! Hen nog even tijd nu...