Hoi Zico, bedankt voor je berichtje (en de anderen ook natuurlijk)! Ik weet niet wat dat ineens is met me, opgekropte woede misschien. Waarom ik en niet iemand anders? Die vraag stel ik me meer en meer, maar ik ben waarschijnlijk niet de enige hier. Doet wel deugd hier zo'n hoekje te hebben, ik voelde me zo'n beetje verloren op het forum. Hier hebben we steun aan elkaar! Aan iedereen veel succes! Liefs, Princess
weet ik meid, ik heb dit ook op sommige momenten, in het ziekenhuis gisteren kwam ik een buurman tegen die enkele jaren z'n huis in onze straat verkocht heeft. Hij was net vader geworden, was zo jaloers , had het toen ook hoor, waarom hij wel en ik niet? maar we moeten positief denken en er zal zeker wel iets aan ons kleintje geweest zijn omdat het hartje stil gevallen is, daar berust ik me in. Niet altijd even gemakkelijk.
Je hebt helemaal gelijk Zico! Maar 't is verdomd moeilijk! Zeker omdat iedereen rondom mij wil dat ik verder ga met mijn leven en dat ik het maar moet vergeten...
meis klets lekker van je af Ik heb nu na 9 mnd nog steeds momenten dat ik denk pff waarom ik en waarom wil het nog steeds niet lukken Vandaag op het werk komt mn collega marjolein wil je wat vertellen ben zwanger ,,Tuurlijk hel blij voor dr maar er gaan wel dingen door me heen van waarom zei wel en ikke niet
He meiden, helaas, vanaf vandaag mag ik me bij jullie aansluiten. Heb vandaag een miskraam gehad, dus de eerst volgende eisprong (geen idee wanneer) gaan we er weer voor. Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Luna en heb al 2 zonen van 4,5 en 2. Ik heb net een vroege miskraam gehad.
Hi Luna, Heel veel sterkte gewenst met dit verlies. Hoever was je zwanger? Is toch altijd heel vervelend ook al was je maar pas zwanger. Ik weet hoe je je voelt. Heb al 2x een vroege zwangerschap gehad waarbij het misging en een keer met 10 weken maar dat noem ik geen hele vroeg zwangerschap meer. Heel veel sterkte meid en welkom bij het "clubje". @ Zico: ik zie in je album dat je ook al 2 grote kinderen hebt. Leuk, mij kanjers zijn ook al 11 en 6. En bedankt voor het duimen draaien. p.s. heb er weer een test tegenaan gegood (die verdomde onzekerheid) de streep wordt steeds vetter en begin nu echt te geloven dat ik woensdag mijn banner ga aanpassen en mijn naam rose gekleurd kan worden. Liefs Assie
Assie, kan me niet houden, wil je al een dikke proficiat wensen.Nu wel 9 maanden op je roze/baluwe wolk verblijven he. Luna, ook hier wil ik je van harte welkom heten, over je verdriet kan je hier je wegje vinden, moed spreken we elkaar allemaal toe. Ooit komt onze tijd wel weer terug.
Hoi meiden mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik heb afgelopen woensdag een miskraam gehad. Maar ik hoop dat we heel snel weer zwanger mogen raken.. het is wel heel confronterend wanneer je zo dichtbij bent.. Mijn NOD is 10/9 (als ik mijn oude cyclus van 29 dagen hanteer tenminste... geen idee...)
bruidje welkom hier. Hier kan je alles over je gevoelens vrij schrijven we zitten allemaal in het zelfde schuitje.
Als ik dat hier allemaal zo lees, zijn er toch veel vrouwen die een miskraam krijgen hé! Hoe erg toch! @Bruidje en Luna: sterkte dames!
@Zico; ik las jouw verhaal in het maart mama forum, daar zat ik ook bij.. sterkte meid! En jij natuurlijk ook Luna! Goed idee dit forum hoor! Hoe berekenen jullie je NOD na de miskraam?
1%? Mijn gyn sprak van 3 op 10 vrouwen. 't is allemaal niet eerlijk! Mijn nicht zei in 't begin van mijn zwangerschap "jij hebt geen symptomen, dat wil zeggen dat je vruchtje niet groeit..." Ze heeft gelijk gekregen. Zij is happy zwanger, is zelfs naar Bali geweest, heeft daar een voedselvergiftiging opgelopen en daar gebeurt niks... Ja ik weet het, ben aan het doordrammen. Ik moet er eens mee stoppen want ik maar iedereen hier nog verdrietig. dus effe 180° draaien: aan iedereen veel klusgenot, want het moet toch nog plezant blijven hé!
Bedankt voor het welkom! Ik heb ooit een miskraam met 12 weken en die hakte er behoorlijk in. Toen voelde het echt alsof mijn kindje me afgenomen was. Sinds die ervaring is geen zwangerschap mij onbezorgd gebleven. Altijd die angst dat het weer mis ging, en dan duren die eerste 12 weken wel erg lang. Mijn tweede zwangerschap was spannend want ik had weer bloedverlies maar daar is wel mijn oudste zoon uitgeboren. Mijn derde zwangerschap begon ook weer met bloedverlies. Kreeg met 6w ook te horen dat ik een miskraam had gehad, maar toen ik in het ziekenhuis voor de curetage kwam zagen ze op de echo nog een vruchtje en wonderwel heeft dat vruchtje het ook echt 9 maanden in mijn buik volgehouden en is nu 2,5 jaar. Ik heb bij hem dus een vanishing twin gehad, een miskraam en een gezond kindje. Nu dus de vierde zwangerschap en die is met 5w al mis gegaan. Hoe verdrietig ook, ik ben vooral dankbaar dat het nu mis is en niet pas met 12 weken. Dat had ik denk ik niet meer getrokken. Nu gaan we er dadelijk weer vol goede moed voor. Ik word heel makkelijk zwanger en dat is een fijne troost. Ik vind het altijd zo rot voor mensen die moeilijk zwanger als zij een miskraam krijgen, dan liever nog dat ik het krijg. Nou dit was even mijn zwanger-miskraam c.v. assie... ik hou mij ook niet in hoor VAN HARTE ! Ik hoop dat je de eerste 3 maanden redelijk ontspannen door kan komen.
Wat heb jij al een hoop meegemaakt Luna! Knap van je dat je er zo mee omgaat.. Wij zijn bezig voor ons 1e kindje.. ik was voorheen altijd heel bang dat het bij ons niet zou lukken maar dit was gelukkig niet aan de orde.. Alleen nu dan helaas een MA. Het vruchtje bleek al 2 weken te klein op de echo en terwijl ik de echo kreeg verloor ik al wat bloed.. 2 daagjes later was ons beebje weg.. Bij ons overheerst wel het gevoel van "we waren zo dichtbij dat willen we weer".. dus hebben we besloten er gelijk weer voor te gaan..
dank je wel. Ik bereken nu mijn NOD niet. Ik voel meestal de eisprong wel en dan doe ik plus 14 dagen en dat is dan mijn NOD. Na mijn 12w miskraam duurde het 7 weken voordat ik weer ongi werd toen wilden we er eerst een ongi overheen laten gaan. Nu gaan we er wel meteen weer voor.
Ik voel mn eisprong niet altijd dus op dit moment ga ik maar van mn oude cyclus uit.. ik was altijd vrij regelmatig.. we zullen zien.. ik hoop voor iedereen hier dat we binnen afzienbare tijd een gezond kindje mogen krijgen!
@Bruidje en Princess heel veel sterkte meiden. Het zijn er inderdaad schrikbarend veel als je dat zo ziet. In mijn omgevind had ik er bijna nooit iemand over gehoord. En als je dan op een gegeven moment verteld over dat je een miskraam hebt gehad dan komt er toch altijd veel uit. Moeten we trouwens niet ff een nieuwe lijst maken? Bedankt voor de felicitaties meiden. Zwanger worden is hier niet het probleem maar het blijven zitten. Vrijdag 7 september krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Ben benieuwd. Ik hoop goed want anders wordt het echt geen onbekommerde zwangerschap. Wordt het sowiso nooit meer echt denk ik. Ja misschien na vruchtwaterpunctie en 20 weken echo. Maar da's nog lang. Liefs Assie
NOD 22-08-2007 Assie (ronde 1) 22-08-2007 Sann (ronde 5) 23-08-2007 Charlie01 (ronde 1) 23-08-2007 Bahar (ronde 5) 24-08-2007 Marun 26-08-2007 Princess (ronde 1) 26-08-2007 Casedy (ronde 1) 27-08-2007 Loesjuh (ronde 5) 27-08-2007 Wiets (ronde 2) 28-08-2007 Manon F (ronde 1) 28-08-2007 Jent (ronde 5) 28-08-2007 daantje86 (ronde 1) 30-08-2007 Jendo (ronde 6) 03-09-2007 Kaley (ronde 1) 06-09-2007 Marleen123 (ronde 2) 09-09-2007 Vruchtje24 (ronde 2) 09-09-2007 Liesje76 (ronde 2) 10-09-2007 Sabien99 (ronde 2) 10-09-2007 Bruidje77 (ronde 1) 11-09-2007 Hummel: (ronde 2) 12-09-2007 Danjo (ronde 9) 13-09-2007 Nony (ronde 1) 14-09-2007 Marije1980 (ronde 4) 18-09-2007 Lola 1982 (ronde 3) 23-09-2007 Droom (ronde 6) 27-09-2007 Emmi (ronde 2) Assie, ik heb je in het roze gezet. En dat blijf je gewoon! Sann en Charlie01, wanneer gaan jullie testen?