Ja goed nieuws dus we hebben er gelukkig weer wat rose bij... En ... ik heb een goed gevoel voor november want na regen.... Dus...
Super Daantje86.. GEFELICITEERD... Hoop dat VELEN van hier je zullen volgen in november (inclusief ikzelf natuurlijk,haha).. X SAM
HAHA ja, al moet ik zeggen dat ik blij ben dat het nog geen klusweekend is.. ben totaal kapot :S.. Vanavond ook nog op verjaardag. Maar morgen ga ik maar eens zo goed als NIETS doen .. OEH.. vandaag op kraamvisite geweest.. Prachtige meid.. Maar 49 cm. Echt mooi! Nu wil ik nog LIEVER ook zo'n kleintje.. Maar dat gaat helemaal goed komen. Was zo lief van haar (vriendin). Ze vertelde dat helaas de leuke verloskundige er niet bij kon zijn omdat die in het ziekenhuis zat met een 14 weken zwangere vrouw die een curretage moest ondergaan. En dat vond ze raar om daarbij weg te gaan. Dus de huisarts heeft het overgenomen (die dus met haar de bevallingen doet). Kon aan haar merken dat ze het liever niet aan mij vertelde.. Ze vertelde het heel voorzichtig. Echt lief. En gelukkig had ik een goede dag X SAM
Ja was echt lief.. Gister had ik het erg moelijk. Maar vandaag kon ik gelukkig alleen maar blij zijn dat het zo goed is gegaan en dat het zo'n mooi kindje is Ja ik zei toch al dat het een superleuke verloskundige is. Alleen al om haar zou ik het liefst vandaag weer zwanger willen zijn .. Miskramen gebeuren nu eenmaal wel, helaas maar dan houdt het bij haar nog niet standaard op. Als ik er behoefte aan heb kan ik altijd een afspraak maken. Erg leuk! X SAM
Zeker weten maar hier zijn is ook goed Meiden heb het koud brr lig al onder een dekentje haha Gaan jullie vanav nog wat leuks doen? Ik hou het nog maar ff op een lekker avondje thuis Idols Kijken en de finale kijken van ken er ff niet op komen hehe
HAHA.. wij moeten naar m'n (pake) opa op verjaardag. Vast weer gezellig .. Mijn oom is mede-eigenaar van een viszaak en verzorgt heerlijke schalen vis.. Jammie.. Jammer dat ik bekaf ben, maar goed.. nog even volhouden, morgen maar lekker even bijtanken!
Mijn VK kwam ook langs om te kijken hoe het met me ging, nadat ik een curretage had gehad... Vanavond eigenlijk een verjaardag maar ik ga niet... Nu ga ik (proberen) wat voor mijn studie te doen. Ik heb dinsdag een tentamen - sociale psychiatrie - en de boeken zijn zoooo droog! En ik moet een - groot - verslag in elkaar zetten! Aangezien ik 32 uur werk, kom ik er doordeweeks niet aan toe. En ik had me nog voorgenomen om de weekenden echt vrij te houden van schoolwerk! @ Danjo: ja het is echt koud he?! BRRRRRR! @ Sam: ooh, heerlijk, ik lust ook wel een lekker vissie!
Hallo dames, Het komt er iedere keer maar niet van om hier even wat neer te zetten. Niet netjes, sorry. 2 weken geleden zijn we voor het eerst naar de gyn geweest. Het hele verhaal uit de doeken gedaan en ik krijg dus allerlei onderzoeken. Helaas kan het bloedonderzoek nu nog niet omdat de miskraam minimaal 10 weken geleden moet zijn en dat is het pas over 2 weken. Dan gaan we dus bloed laten prikken voor het chromosomenomderzoek en ik nog meer voor allerlei andere dingen. 5 december moet ik weer terug en dan krijg ik ook een echo. Heel spannend allemaal. Verder is mijn cyclus ineens compleet de weg kwijt. een hele late eisprong en dan 6 dagen erna al bruine rommel. ik zit dus nu te wachten op de ongesteldheid. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat voor zover mogelijk. Groetjes Sandra
@ Sandra: he, bah, wat vervelend dat je cyclus van slag is! Maar mag je pas vanaf 10 weken na een MK voor het chromosonenonderzoek? Hoezo dat dan?
Al het hormoon moet uit je lichaam daarom heb ik ook pas zo laat afspraak bij de gyn maar jah als ik ondertussen zwanger zou worden dan moeten we verder kijken
Ooh, ik wou dinsdag bloed afgeven voor het onderzoek, dus ik moet nog wachten?! Balen... Moet ik nog ruim 9 weken wachten! GRRR!
Balen Sandra, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. 10 weken is wel lang zeg.... Wij hebben vanavond ook een verjaardag. Gaan we toch maar ff heen. Gelukkig een uurtje langer slapen vanacht. Heerlijk, kijk er nu al naar uit