Och heb ik ook wel eens bij mijn mama. Ze is echt een lieverd maar soms een beetje bezitterig maar goed ze heeft er ook maar 1
Nou voor zw.. buikpijn.. na mk heel veel bloedverlies.. Nu is het wisselend. Ene keer veel pijn, andere keer geen pijn. Wel 5 dagen ongi Heb er echt een hekel aan
ik heb ook alleen de 1ste dag een beetje rot gevoel in mijn buik maar daarna gaat het wel ben alleen snel chaggie
Nou ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen van de spierpijn, heb al heel lang geen bodypump meer gedaan en voel nu de spierpijn al opkomen @Sam Ik wist al een paar dagen voor nod dat ik zwanger was, was er helemaal zeker van hoefde eigenlijk niet eens meer te testen. Wat zegt jouw gevoel?
wow! wat gaat het hier snel zeg! lief dat je t vraagt! verder voel ik mezelf goed! alleen veel moe, maar verder nergens last van! hoe gaat het bij jou? net je ei gehad? ik duim voor je hoor! liefs rebbel
Hallo Dames! Nog een beetje gehupst, want weet niet zeker of m'n ei nog komt of al is geweest! Dan maar met m'n brakke koppie! Hij was bang dat ie ook ziek werd, ik wou eigenlijk zeggen, dat is zijn probleem, maar eigelijk is het dan mijn probleem omdat ie zo'n zeikerd is! hahahaha! Nou goed, jullie hebben het over jullie menstruatie na de miskraam.. Mijne is sinds m'n laatste mk aanzienlijk korter en minder pijnlijk!
Nou ook toevallig dat ik net weer online kom! Gelukkig voel je je goed! Ja denk het wel gezien m'n afscheiding is m'n ei al geweest... maar goed, ik wacht het even af!