@Wishgirl Mijn temp is vanmorgen niet omhoog gegaan dus nog geen ei gehad, maar heb wel al pijn in mijn borsten echt raar.
HIHI ja weet ik ! Neej zal ik niet doen hoor Was grapje .. Idd morgen spannende dag.. alleen word ik meestal pas in de avond ongi.. dus wordt nog lang dag Maar komt goed He maar dames ik ga zo mn bedje opzoeken.. mn snotneus wordt steeds erger. mag je dampo gebruiken als je zw bent ?
Gebruik in de zwangerschap en tijdens de lactatie Dit geneesmiddel kan, voor zover bekend, zonder gevaar voor de vrucht overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt in de zwangerschap, mits niet op grote oppervlakken toegepast. Tijdens de borstvoedingsperiode dit middel niet gebruiken als wrijfmiddel. ff voor je opgezocht op google.
Ik doe mn best Ischa HAHA... Mn darmen zijn nu wel lekker bezig.. t zal mij benieuwen Ik ga ook mn bedje opzoeken.. Spreek jullie morgen weer Trusten allemaal! Liefs SAM
@Ischa - Bekijk de temp van morgen even.... Vorige cyclus had je een heeel mooie en duidelijke templijst! Ik denk zelf dat je hem weer rond dag 17 zal krijgen hoor...
Hiihhii... Oooh wat spannend voor morgen.. zucht...! Echt hopen dat het goed is en dat ik zaterdag of zondag geïnsemineerd kan worden...
Ik hoop het ook voor je ik ga voor je duimen! Regent het bij jou ook zo hard? Hier hoor je het zo hard tegen de ramen aan normaal hoorde we het alleen zo in de wagen echt heel hard regent het