Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wishgirl waar ben je?

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

ben er nog wel... kwas even aan het rondkijken hihihii

3. Niet meer actief

Haha op die site?

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hhhaahha een leuke hoor ;)

5. Niet meer actief

Ben alweer een ander aan het uitzoeken voor onderr me profiel

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee daar niet ;)

nailart voorbeelden zoeken ;)

7. Niet meer actief

oo zo haha

Kan je dat nailart?

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Aaah en al mooie gevonden?

9. Niet meer actief

Er staan zoveel leuke op haha

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee ik wil het wel graag eens leren... maar ik laat het altijd doen...

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

tja... succes dan bij het kiezen hahahaaha

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

We hebben trouwens op school met de raamschilderingen gekozen voor Nijntje in de winter bij de kleuters..

Super zoveel positieve reacties we hebben gekregen! De ene leerkracht na de andere komt naar me toe hahahah

En er zijn er ook al een paar die gevraagd hebben of ik wat bij hen in het lokaal erop kan zetten ;)

13. Niet meer actief

Een vriendin van mij gaat die cursus volgen dus ik zit volgend jaar goed ;) Laat het ook altijd doen hoor denk niet dat ik het zelf kan al dat gepiel haha

14. Niet meer actief

haha mooi toch! Dan heeft je dochter het toch van dr moeder;)

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou kijk wel uit hoor... Een cursus van een paar weken of dagen is echt niet voldoende! Bij lange na niet...

Die personen die die cursus gevolgd hebben, hebben mij mn nagels verknald... Ze hebben ze zooo dun gevijld dat ik bijna geen nagel meer had...

Ik ben nu bij iemand die al jaaaren leert... zelf ook lesgeeft en al jaaaren gelnagels zet en dat verschil merk je echt!
    Kwil nooit meer bij haar weg... en ik ga echt niet meer naar iemand toe die in mijn ogen lang niet voldoende opleiding heeft gehad...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou ik ben wel creatief... maar de raamschilderingen is dat niet hoor..

Je pakt een plaatje die je supergroot uitvergroot. Die plak je tegen het raam... trek je over en je kleurt hem in! Klaar is de kunstenaar! ;)

17. Niet meer actief

Nee ze had ook viavia gehoord een opleiding..in 10 weken en alleen op zondag jaaaa geloof je het zelf he!
    Ze moet er een jaar of 2 over doen geloofik.

Dan heb jij wel een hele goeie ja! Ja die ik altijd had doet het niet meer dus zit alweer een tijdje zonder :( maar ga binnenkort een ander zoeken mis het toch wel haha

18. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoi allemaal,

net als jullie (waarschijnlijk) heb ik een miskraam gehad. In de kerstvakantie. Ik vroeg me af, bij hoeveel van jullie was de cyclus meteen weer zoals normaal? En bij hoeveel liet de eisprong langer op zich wachten? Ik heb geen idee namelijk, wanneer ik mij eisprong weer kan verwachten. Mijn miskraamwas op 28 december, hoewel ik de 30e de placenta nog verloor. Ik probeer uit te rekenen wanneer ik zou kunnen testen, maar ik ben me er van bewust dat het wel eens flink in de war zou kunnen zijn. Vandaar even mijn vraag naar statistieken :) Bedankt voor de hulp...

(wat kan een mens zich gek maken he, als je iets heel graag wilt...)

19. Niet meer actief

Hahahahaaha gaat dat zo :confused: ik wist dat helemaal niet ik dacht al hoe doen ze dat toch

20. Niet meer actief

Heey Thura!

Welkom hier!

Ik ben door middel van een kuur ongesteld geworden na 3 maand! dus kan nog wel een tijd duren ik zou als ik jou was tot half februari afwachten en andersje ha bellen

Deel Deze Pagina