hoi thura vervelend voor je dat je ook een miskraam hebt gehad ik heb mijn curretage op 19 oktober gehad, en 27 november werd ik weer ongesteld dat is dus 40 dagen na de curretage deze cyclus werd ik pas na 43 dagen ongesteld dus best wel 2 lange cyclussen ik was daarvoor ook altijd onregelmatig maar nooit zo lang de langste was geloof ik toen 38 dagen ja en de eerste keer toen ik met de pil was gestopt trouwens 42 dagen het kan dus even duren, maar het hoeft natuurlijk niet liefs kim
goede avond, was ik ook weer even net terug van verjaardagvisite, ben blij weer thuis te zijn. morgen helaas weer vroeg op.
geen reactie, ik ben dus de enige nog. Ik ga geloof ik ook maar mijn bedje opzoeken morgen gaat om 06:20 uur de wekker weer. weltrusten voor iedereen en dikke knuffies
Goedemorgen dames! Pff wat een nacht Bah.. Hele nacht liggen woelen en dom dromen Voel me totaal klote nu ... Bahbahbah... Snotverkouden, alle spieren doen pijn... Overigens nog geen ongi te bekennen.. Ben benieuwd... We zullen het wel zien Nou moet ik vanmiddag ook nog werken.. Maar denk dat ik daar maar wel even naartoe ga.. Is maar 2 uurtjes.. Hoop ik wel dat de hoofdpijn wat afzakt.. want ik heb natuurlijk weer geen paracetemol in huis.. Alleen dingen die je niet mag hebben als je eventueel zw bent ... zo.. mijn baaldag is al aardig bah.. Krijg niet eens een stuk ontbijtkoek naar binnen.. Word er misselijk van.. Zit ik hier op mn vrije ochtend om half 8 al achter de computer..
Oh Sam wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik ga in ieder geval duimen voor jou dat je ongi vandaag wegblijft. Meid doe het een beetje rustig aan vandaag. Een dikke knuffel voor jou. Nou ik ga ook weer even werken en dan vanmiddag sollicitatie...... spannend. tot straks iedereen een fijne dag.
HEY ischa.. Dank je wel.. Laten we het hopen meis! Maar ik ga vooralsnog nergens vanuit.. We zien het wel! Jij heel veel succes met solliciteren.. Hoop echt dat je aangenomen wordt! En Wishgirl.. was ik gister vergeten, maar jij ook succes vandaag! Knuffel
Goeiemorgen dames! Hoop at ongi weg blijft Sam! mijne is helaas gekomen Spannend hoor Ischa dat solliciteren, hoop dat je wordt aangenomen heel veel succes! Liefs Miek
Ach ja, ik heb het niet voor het zeggen helaas.. maar hoop ook dat ie wegblijft natuurlijk.. Hebben we misschien toch nog een leuk weekend.. want als ik me zo voel t hele weekend, word ik daar ook niet vrolijker van Balen meis dat je ongi toch gewoon heeft doorgezet.. Op naar de volgende ronde..! Komt goed meid! Knuffel
Thanx Sam Hoop dat het voor jullie wel raak is! het komt wel, maar het wachten word ik een beetje beu... liefs Miek
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) 4. Ktje (ronde 3) NOD Januari 2008 18-01-2008: Sam8 (ronde 4), Marieke15 (ronde 1), Bahar (ronde 2) 19-01-2008: vruchtje24 (ronde 2) 21-01-2008: Dootje (ronde 1), LovelyLove (ronde 1), Jill (ronde 1) 22-01-2008: Goudvis22 (ronde 1), Jootje24 (ronde 1) 24-01-2008: Derona(ronde 2) 25-01-2008: Semmi (ronde 2), Maitestar (ronde 1) 27-01-2008: Jooze (ronde 4),wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Jes1 (ronde ?) 31-01-2008: Ischa (ronde 3) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1) 05-02-2008: Nony (ronde 5), Wishgirl (ronde 8 ) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9) Ellen (ronde 4) 12-02-2008: Caro73 (ronde 3) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) 17-02-2008: Miek 74 (ronde 2) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Ischa (Cuijk),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem)[/color
Ha ik zit al weer op dag 5... Dat gaat weer de goede kant op. doe trouwens niets testen deze maand want mijn ei valt precies volgend weekend en dan hangt ons weekend van carnaval aan elkaar dus geen idee hoe mannetje zich houdt en ik wil hem zijn biertje niet ontnemen Maar als we allebei een beetje gedronken hebben hebben, kunnen we altijd goed hupsen dus wie weet.... Mijn vriendin haar kleine is ook verwekt in een nacht na hun housewarming party na veel alcohol dus het kan allemaal