Enne zo ziet onze tuin er ook uit maar in de winter ga ik ook onkruid plukken en het groeit hier gewoon heeeeel hard...
Weet al precies wat die assistent gaat zetten ja en wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest..6 dec. en heb je al een test gedaan? ja al 5..hmm wacht het nog maar een weekje af..Nou nee dat ga ik niet doen want het duurt me weer veelste lang en voor je het weet ben ik weer 3 maand verder..nou even kijken..kom dan maar die en die dag langs om zo en zo laat
haha ja die mensen hadden die tuin helemaal "mooi" gemaakt... en toen wij hier kwamen wonen was het begin augustus nou moest zoveel gebeuren dus dan ga ik niet met de tuin bezig nou die mensen zijn me toch een partij boos ja we zijn aso's (en dan moet je ff kijken in wat voor buurt ik woon he hahaha) en we moeste ons schamen en als de vrouw van de tuineninspectie langs komt was ik nog niet blij dus ik zeg de wat? ja de tuineninspectie ik zeg oja joh jaa zegt ze die gaat kijken hoe de tuinen hier eruit zien ik zeg oo mooi ja zegt ze ja dan zal je het mooi te horen krijgen ik zeg mens ooakl wil ik 30 bomen in me tuin zetten dan mag dat nog..en dan nog alles vriest wel dood van de winter.. hahahahahahahahaahhaah ze is niet helemaal goed volgens mij
haha die was heel lekker haha gek is dat he dat je zoiets lekker kan vinden En het gaat wel hoor alleen word gek van die onzekerheid naja ik wil het nu geen onzekerheid meer noemen ik wil gewoon ongi worden maarja dat duurt weer zo lang en nou moet ik weer na de dokter en daar ben ik het afgelopen half jaar al vaak zat geweest ik heb daar helemaal geen zin in..wil gewoon dat alles goed gaat
Pff verschrikkelijk wat een ellende he dat het gewoon niet normaal kan gaan daar kan ik soms zo boos om worden echt waar bah. Pak net een agenda (1 van de 5 ) staan er allemaal boze dingen in wie ik heb geschreven toen ik me mk had gehad nou heb daar word je ook niet vrolijk van. 1 van de redenen waarom ik dus toen weer een nieuwe agenda had gekocht omdat ik steeds als ik wat erin moest zetten dat las.
LL.. Na miskraam kan je lichaam gewoon heel erg van slag raken.. Heel vervelend, maar ook weinig aan te doen Bah..
Ja precies kon je maar in je vingers knippen en alles was weer goed.. was het maar zo mooi. Maar jij bent dus nog niet ongi geen pijntjes of iets?
ik moest ff een rondje zwemmen naar een ander topic en de post kwam ook altijd interessant energie kosten weer gestegen en een nieuwe pinpas gekregen alleen nou ben ik de code vergeten maarre ja boeiend het is jullie tuin en ik zie alleen maar wat onkruid liggen dus dat valt nog wel mee...