heel goed van haar! Ze verdiend toch veel beter dan hem vize klootzak is die gewoon! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met haar. Hij is het echt niet waard om verdriet van te hebben maarja dat gaat natuurlijk vanzelf dat weet ik wel maar toch
ik heb een beetje ongi gevoel heeeel licht nou allemaal duimen dat het doorbreekt dan kan ik naar de volgende ronde!
Ja, het is wel lullig voor haar.. Ze sport bij zijn broer, die zijn eigen sportschool heeft en haar nu exvriend dus geeft ook wel eens les aan haar.... (of aan de groep) dus ze zit in dubio, maar goed, ik zeg, blijf daar sporten, want uiteindelijk is hij degene die het meeste pijn heeft, want hij is jou kwijt en hij weet wat hij aan jou heeft... Ze gaat vanavond dus ook gewoon sporten, hopen dat hij geen les geeft, maar ze kan echt de bitch spelen, dus ze houdt zich dan wel sterk!
En maandagnacht zat ie nog te janken aan de telefoon want ze was boos om hem.... Echt erg... Die andere vrouw heeft hij al 4 jaar (!) een relatie mee..... Echt heel erg....
Lovely, ik heb ook ff gekeken en helaas met mijn neus op het scherm maar zie het ook niet Ik gun het je zooooooooo....
hey lola wil je mij ook ff zwanger praten maarre 4 jaar een andere relatie dat is toch diep triest... hoe is ze erachter gekomen?
Die andere vrouw belde haar vanmorgen met zijn telefoon.... Hij kan er dus ook niet meer omheen! Maar hij hield wijselijk zijn mond op de achtergrond dus die vrouw zegt: straks denk je dat ik lieg.... Maar die vriendin zei al: nee hoor, want heb hem gister nog gesproken om half 11 en is toch vreemd dat zijn telefoon dan nu bij jou ligt...
lief van je! Helaas volgende keer beter help me maar hopen dat me ongi doorbreekt vandaag. Kan je daar geen pillen voor halen bij de etos ofzo
4 jaar! O mijn god wat een hufter sorry hoor maar dan ben je echt niet goed bij je kop echt niet! En ze moet zich zeker niet laten kennen gewoon lekker gaan sporten!
Sam, ik praat jou niet zwanger, je aanstaande heeft je zwanger gehupst.... Naaaaaa, dan ben ik anders straks ook moeder?
Dus die vrouw belde om ervoor te zorgen dat het uitgaat tussen hun of zou die vrouw er ook zijn achter gekomen dat ze niet de enige was...
Die vrouw is er ook vandaag achter gekomen! en ze hebben een kleine gekregen (die vrouw en hij) in oktober....
Ja daar ben ik ook benieuwd na! Maar als die al 4 jaar met die ander ging was die dan niet heel erg vaak weg van huis?
HIHI... ja mannetje heeft me zwanger gehupst.. hoop ik tenminste.. Maar dames.. ik ga ervandoor.. nog ff wasje ophangen, omkleden en dan nog ff aan t werk.. pff.. gelukkig tril ik niet meer zo als zonet.. Fijne middag nog en tot straks.. Knuffel van mij!