Ik ben zo benieuwd naar Anna! Hoe zou het met haar zijn?! En idd, trust... Die is al een paar dagen overtijd! Mijn mannetje is weer aan het werk! Grrrr... Tot 2 uur ofzo, dus ik ben helemaal alleen en dus is het een goede kans om te leren voor tentamen! Maar helaas! Ik vind Gordon echt een verschrikkelijke kwal!
Met tempen word het er bij mij ook niet echt duidelijk op nee. Dat stomme FF heeft deze cyclus wel 4 keer mn kruis geplaatst en net zo hard weer weg gehaald. Werd er gek van. Mn cyclus is hier helemaal de weg kwijt. Ik hoop ook maar dat het snel weer raak is bij jullie en bij mezelf naturlijk ook.
Oh dat is helemaal lastig.. Dus weet je niet zeker wanneer je je ei hebt gehad? Ik hoop ook dat we allemaal voor 2008 zwanger zijn!
jah anna ook maar die komt nog wel regematig trust al ff niet gezien Oh lig bij idols wel dubbel soms om hem haha sann dat is idd erg vervelend ook een reden dat ik dus niet temp soms doe ik het wel eens omdat ik mn temp wel weet na ei enz zo had ik week voor mn zwangerschap een hele lage temp Lola ik ken het als mannetje er niet is ben ik ook erg actoef op het forum haha toevallig zit ie nu zelf ook achter zn laptop dus hoef ik me niet schuldig te voelen haha
Tuurlijk meid maar lekker gaan genieten krijg je nu wel eerder een echo meid Ik duim gewoon heel hard dat het nu gewoon goed gaat
Ja idd, anna is hier vaak te vinden trust niet... Ik heb altijd het idee dat die gordon al de aandacht op zich zelf richt! Best jammer, maar goed ik heb dit x nog geen 1x gekeken, dus misschien zit ik er naast! Ja, mannetje is erniet...Saai hoor, dus idd veel op het forum..Al was eigenlijk de bedoeling datik echt aan mijn tentamen en verslagen moest! Ik heb om die reden een verjaardag afgezegd! hahaha! Nu zitik hier te hangen! oooh, gezellig jullie zitten samen met jullie neus in de laptop!
kan ik me heel goed voorstellen! Ik hoop voor je dat alles gewoon goed blijft gaan! Lekker van proberen te genieten!
Jah haha mannetje is aan het pokeren hihihi Gordon is wel hard hier maar soms moet ik wel erg lachen om hem
Oooh, god mijn vriend doet ook altijd pokeren op de computer! Whahahaha! Zijn moeder trouwens ook... Toen ze hier een maand was in nederland (ze woont op curacau) heeft ze geloof ik de hele maand gepokerd... En hij doet het nu dus ook!
haha verslavend werkt het ik doe het ook soms wel eens maar hij kan er zo een hele avond zoet mee zijn pff
Ik deed eerder veel spellen op zylom maar eigenlijk tegenwoordig helemaal niet Pokeren is net yachtzee niet zo heel moeilik haha
Whahaha, nog geen boek opengeslagen! Erg he?! Ik zit wat nieuwe muziek op mijn Ipod aan het zetten! Dus ben zoveel oude nummers aan het downloaden! Echt leuk!
Ja dat is waar! Ik wil echt in juni afstuderen! maar ach, tijdens tentames schrijf ik OF hele creatieve behandelplannen, casussen of andere leuke oplossingen OF ik ga een voorbeeld geven van een praktijkervaring.. Ik heb een rijke fantasie! En ik heb nog een herkansing! (jaja, ik ga altijd voor de her! ) Belangrijk is dat ik mijn verslagen ga maken! Dus ik moet zo echt aan de bak! helaas!