haha ja vond m zo grappig me vriend zegt neeee dat doe je toch niet ik zeg ja hun snappen het wel hoor hahaha
vind hem ook wel grappig hoor mja succes met je vriendin lola Ik ga ff douchen ben er over een half uurtje weer...
Vanmorgen weer bij de fert. arts geweest... Afgelopen dinsdag had ik dus 3 eicellen: 2 van 13+ en 1 van 11+. Omdat deze kleiner was kon de behandeling doorgaan en hoefde ik ook niet te minderen of te stoppen met de medicatie. Ze gaan er vanuit dat een eicel 2 mm per dag groeit.. Als je dat bij 13+ doet kom je voor vandaag op 19... en bij 11 dus op 17 mm voor vanmorgen. Nu kom ik dus in het ziekenhuis vanmorgen en ik blijk rechts een van 20+ te hebben nu en links 1 van 17+ en 1 van 17-. Niet insemineren was het oordeel! Want boven de 16 mm zijn het potentiƫle kanshebbers volgens de fert.arts. Nu heb ik zoiets van... Dat had ze dinsdag ook kunnen weten en in mijn ogen had ze dan toen de medicatie of moeten minderen of moeten stoppen! Maar dat heeft ze niet gedaan.. Normaal spuit ik Pregnyl 10.000 om een eisprong te krijgen. De Pregnyl zorgt dan ook nog voor een groeispurt voordat ie gaat springen. Ik heb gezegd dat we het ook zonder Pregnyl zouden kunnen doen, want dan krijgen ze niet die groeispurt en het dan op zijn beloop laten gaan... Nou daar kon ze zich gelukkig in vinden... Ik heb dus nu weer een klein kansje... Ik moest meteen LH en E2 prikken en vanmiddag bellen. Als de E2 onder de 3000 is, mag ik morgenvroeg een lh-test doen en morgenmiddag. Zodra ie ook maar een streepje aangeeft moet ik bellen en insemineren. Als ie boven de 3000 is wordt de behandeling a la minute stopgezet! Maar goed.. dan wil ik nog vragen of ik dan niet zelf mag insemineren Tis tenslotte mijn lijf... mijn zaad.. mijn verantwoordelijkheid vind ik... En met 2 eicellen regelmatig ben ik ook niet zwanger geworden... Ik wil zelf het risico wel nemen...
Zoo was opgehangen, eten naar binnen gewerkt. Omgekleed.. NOg steeds koud.. Heb nu toch wel spijt dat ik niet afgebeld heb vanochtend..voel me toch beroerder dan verwacht.. nou ja.. om kwart over 3 kids lekker naar huis en Sam ook HAHA Dan moet ik nog met de honden uit.. Maar goed.. Maar ff rondje door bos.. dan is dat ook weer klaar.. .. Tjeetje lola, wat een l*l .. Sterkte met je vriendin iig! En Lovelylove: mooi hoor Tot vanavond ofzo !
maar als ze op knappen staan waarom mag je dan niet gewoon insemineren... ik snap het geloof ik niet helemaal wanneer mag je dan officieel wel gaan insemineren?
ZO heel verhaal Wishgirl.. Nog net ff meegekregen voordat ik echt wegga ... Maar dus toch nog kans op insemineren.. Ik ga heel hard voor je duimen meid! T lijkt mij ook dat de kans klein is dat alle eicellen bevrucht worden! Komt vast goed! Knuffel van SAM! Nou nu ga ik echt .. DOEG!
Ha allemaal, ben er ook weer even! Heb niet alles bijgelezen hoor, dat is niet te doen! Wishgirl, ik duim voor je meid dat je toch mag insemineren! Hier gaat het zijn gangetje, heb deze week "vruchtbaar slijm" dus we duimen! Verder niks te melden! Zijn er nog zwangeren bijgekomen?
Met 3 eicellen heb je een te groot risico op een meerling volgens hen en het mag gewoon niet volgens het protocol van het ziekenhuis... 2 eicellen... meer niet.....