Ah Wishgril kl*tezooi meis.... BAH Tja en om nu vanvond eens in de barren op zoek te gaan naar een kerel is ook wat.... Verdorie jammer dat het goedje niet in je eigen vriezer/koelkast (hoe bewaren ze dag eigenlijk) ligt.
Tja.. ik ben nu nog even met spoed op zoek naar een donor... Wie weet vind ik er een die morgen wel langs wil komen..
Das hartstikke lief van je meid... Maar zou je dat willen dan? Dat er ergens nog een kindje van je man zou rondlopen ? Moet je wel goed over nadenken hoor meid....
sorry ik lees zo teurg maar moet echt ff wat kwijt.. Ik ben zo boos en verdrietig, Mijn beste vriendin ging 3 jaar met een jongen nou en vanaf het moment dat wij vriendinnen ware begon hij te stoken omdat hij het niet kon hebben dat we vriendinnen waren nou het is hem nooit geluk ertussen te komen nu is het uit tussen hun maar ze hebben nog wel contact. Nou komt er net iemand online wie ik een hele tijd niet heb gesproken zegt ze mag ik je wat vragen ik zeg tuurlijk: ik heb gehoord dat je helemaal niet zwanger bent geweest en ook geen mk hebt gehad dus ik zeg van wie heb je dat! dus ze zegt van hem dus ik zeg nou dat is hele erge grote onzin ik ben er kapot van geweest het gaat net weer een beetje goed. Dus ik zeg dat tegen hem ik hem toegevoegd zeg die mooi niks ja dus ik zeg dat tegen me beste vriendin zegt ze nou hij is al de hele middag bij mij en ik weet niet wie ik moet geloven (dat meisje of hem) nou dus toen dacht ik net hoe kan hij mij accepteren als hij de hele middag bij haar is en zij heel de tijd op haar msn zit? Nouja daar gaat het ook niet om maar ik ben zo boos en het doet me zo pijn at die dat heeft gezegd echt bah
Sorry Lovely maar dit is een beetje grappig. Niet voor jou natuurlijk... Ik denk dat velen niet eens weten waar ze het over hebben. (Je bent zelf nog jong ik ga er dus vanuit dat je vrienden van dezelfde leeftijd zijn) Die hebben er werkelijk waar geen benul van tot het ze zelf eens overkomt dan weten ze pas hoe ontzettend k*t het is en dat het je leven verandert.... Proberen los te laten meis, hoe moeilijk ook... je moet je nu op jezelf concentreren.
Lieve lieve mensen hier ik kom zo terug heb visite en heb er helemaal geen zijn in tot straks! Dan lees ik alles van iedereen terug oke!
O dat zou mij denk ik niet zoveel uitmaken. Maar ik denk niet dat mannetje dat zou willen. Die is veel te gek met kinderen en dan wetende dat er ergens nog 1 of 2 van hem rondlopen die die niet kent .... Toen ik zwanger was heb ik in het begin eens gedroomd dat ik zwanger was van een 3-ling en dat mijn vriendin die geen kinderen kan krijgen er eentje uit mocht zoeken Toen ik wakker werd dacht goh... wat een goede daad van mij! Wat kun je dan toch raar dromen....
@Wishgirl Meid was is dit zwaar klote zeg. Een dikke knuffel van mij. Ik ben net terug van sollicitatie en het gesprek ging goed, ik krijg nu binnen 1 week te horen of ik op 2e gesprek mag komen dus ben benieuwd.
@pippo en ellenk , ja weetje wat het is mijn ex werkgever heeft dit dus toen ook letterlijk tegen mij gezegd en toen ben ik ook al helemaal de pan uit geflipt en nu komt die kleuter ook nog zo doen nou sorry hoor ga ff een leven zoeken! En het is net wat je zegt ze hebben het zelf niet meegemaakt en ja hij is 20 nou sorry word volwassen dan! Maarja mijn baas is al veel ouder maarja dat is gewoon een gevoelloze klootzak! Ja het gaat alweer wat beter alleen zit ermee dat me beste vriendin (zijn ex) hem verdedigd maar ik spreek haar van de week wel als ze hier is dan heb ik het er wel met haar over. Ik denk dat ze het moeilijk vind omdat ze er altijd tussenin heb gezeten als die weer eens raar deed
Ik word trouwens ongesteld moet wel heb steeds een heel klein beetje bruin/lichtrood in mn string dus. En zoals het voelt voelt het alsof het morgen helemaal los barst weer op zaterdag hehe