3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) 4. Ktje (ronde 3) NOD Januari 2008 18-01-2008: Sam8 (ronde 4), Marieke15 (ronde 1), Bahar (ronde 2) 19-01-2008: vruchtje24 (ronde 2) 21-01-2008: Dootje (ronde 1), LovelyLove (ronde 1), Jill (ronde 1) 22-01-2008: Goudvis22 (ronde 1), Jootje24 (ronde 1) 24-01-2008: Derona(ronde 2) 25-01-2008: Semmi (ronde 2), Maitestar (ronde 1) 27-01-2008: Jooze (ronde 4),wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Jes1 (ronde ?) 31-01-2008: Ischa (ronde 3) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1) 05-02-2008: Nony (ronde 5), Wishgirl (ronde 8 ) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9) Ellen (ronde 4) 12-02-2008: Caro73 (ronde 3) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) 17-02-2008: Miek 74 (ronde 2) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Ischa (Cuijk),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem)
Hai allemaal, ben ik weer heel eventjes. Ik zal jullie niet vragen een samenvatting te geven van de afgelopen 122 pagina's, hahaha. Heb zelf niets bijgelezen dus weet niet hoe het hier is (zag wel dat Sam MOET testen! hihi). Ik blijf de komende dagen druk dus pik het een andere keer wel weer op. Mijn tante is inmiddels gestorven Gelukkig heeft ze door de sedatie niet bij bewustzijn de verstikkingsdood door het longemfyseem hoeven meemaken. Hoe ze de laatste dagen vocht voor elk klein stukje adem staat in onze zielen gegrift. Inmiddels hebben we bijna alles voor de crematie a.s. dinsdag geregeld. Mijn tante is weer thuis, wij waken over haar en morgen + zondag kunnen anderen afscheid komen nemen. Ik ga zo ook weer terug. Maar eerst een update van de andere kant van het leven, de dood aan de ene kant en een nieuw begin aan de andere kant........ Midden in alle verdrietige hektiek had ik vandaag m'n 3de echo en de nekplooimeting : ontwikkeling en groei kindje weer helemaal goed + keurig op schema en het hartje klopte mooi en stevig. Was al flink aan het bewegen en hupsen in mijn buik, ook een goed teken. Het wurm is nu 5 cm groot De neplooimeting was ook goed, volgens de echoscopiste "een keurig dun plooitje van 0.7 mm". (boven de 3 mm is niet goed) De volledige uitslag van de kansberekening op Down (de som van de nekplooimeting + mijn leeftijd + zwangerschapsduur + uitslag van bloedtest vandaag) volgt over 10 dagen, op 28ste. Mijn tante Elza krijgt dinsdag van mij een echo-fotootje van vandaag mee
Jeetje Natas.. Gecondoleerd meid en heel veel sterkte! Maar ook weer goed nieuws. >Dat is ook wel fijn natuurlijk! Goed idee om echo met je tante mee te geven.. Lief van je! Ja ik moet testen van de mensen. maar wacht nog mooi even
Hi Natas, Heel veel succes de komende tijd, inderdaad vreemd de dood en het leven die zo dicht bij elkaar liggen. Erg mooi een fototje te geven, dan geef je het leven mee aan de dode... Liefs Jooze
Natas: lijkt me best moeilijk deze situatie. Aan de ene kant het leven en aan de andere kant het stervelijke. je neemt afscheid van het ene, terwijl in je buik nieuw leven groeit. Erg mooi dat je je echo met je tante mee geeft.
Nee je moet niets maar we willen wel...hhhahahaha maar ook alleen maar roze dus dan kun je idd beter ff wachten. Kreeg net telefoontje van mannetje is al weer een stuk beter of ik ff langs de snackbar wilde... ok hij is weer beter Vanavond hebben we feest dus die gaat gewoon mee. Natas, wat een verdriet en mooi verhaal heb je zeg. Sterkte. Liesje hoe gaat het met jou? Misselijkheid verdwenen?.... ps knap kindje in je album
Hi Sam, Je moet niks, maare zou wel leuk zijn ... Je bent gewoon zwanger . Wel heel knap dat je het volhoudt hoor! Jooze ps weet iemand hoe het met Ischa gegaan was bij de arboarts? Kan het niet terugvinden..
Zo ik ga zo maar eens opbreken. Vanavond carnavalsfeest van de straat. weet nog neit wat ik aantrek... cowgirl of jonkvrouw.... Dus dat wordt denk ik tot morgen Prettige avond allemaal.