Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Maare succes allemaal,
    Ga zelf ook ffkes aan het werk gaat wat eten maken..
    Zelf ben ik positief of heel chagerijnig, nu redelijk veel last van mijn bekken en dat terwijl ik nog even niet ongi moet worden. dus of ik ben zwanger (dat hoop ik natuurlijk :D ) Of ik wordt eind volgende week HEEEELLL chagerijnig.. Medelij met de mannen thuis....

Groetjes Jooze

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Staat op pag 1584!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar het is ook niet leuk als ik jullie teleur moet stellen natuurlijk ;) ... Dus... We wachten nog even :p
    krijg nu jus d'orange van mn mannetje :D Lieverd :D

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ben ik terug! Smakelijk straks Jooze!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Natasja: gecondoleerd met je tante. Mooi gebaar dat je echo foto van je beebje mee geeft dinsdag. Fijn ook dat alles goed is verder met jullie beebje.

Sam: niet om je te ontmoedigen, maar meer om je te beschermen zou ik ook nog even wachten met testen. Gewoon over 3 dgn testje wagen of zo toch?

Kan niet iedereen persoonlijk iets zeggen dus succes voor IEDEREEN

liefs vruchtje

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey jooze, en ischa had vandaag een sollicitatiegesprek bij een drogisterij als 1e verkoopster. Gesprek is goed verlopen, nu nog wachten op telefoon voor een 2de gesprek eventueel :)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dag vruchtje, hoe is het ermee?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je wel vruchtje :D ! Dat vind ik nou ook.. Eerst maar afwachten.. Zwanger blijf ik dan hopelijk nog wel 8 maanden ;) ... En ongi word ik eventueel ook vanzelf! :p

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh zie nu pas je banner GEFELICITEERD PIPPO.

Met mij gaat alles zijn gangetje.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja zo denk ik ook hoor Sam. Het liefst test ik ook nu, maar weet dat het 9 van de 10 keer toch niet raak is en dus zonde van de test. En van zo een negatieve test wordt je alleen maar verdrietiger.

11. Niet meer actief

Ben er ook weer man is nog niet thuisss

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee meiden...

Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden!

En Ellen.. is geen rare droom.. is een mooie droom!

Ik zit er hier echt even heeeeelemaal doorheen... kweet niet hoe ik het heb of hoe ik het laten moet...
    Ik kan ook even niet tegen alle vrolijke zwangeren en mensen die op het punt staan zwanger te zijn...
    Is niet persoonlijk bedoeld hoor meiden! Echt niet... Maar tis nu gewoon echt heeeeeeeeeel wrang.. Extra confronterend!

Ik ben net met Amber naar zwemles geweest en nu moet ik nog wat gaan eten.. Maar heb helemaal geen zin in eten en ik zou echt niet weten wat...
    Bweghhh wat een k*tdag...

Waarom moet mij dit allemaal overkomen? Heb ik nog niet genoeg meegemaakt? Nog niet genoeg ellende gehad? Hoeveel ellende moet ik dan in godsnaam nog gaan meemaken?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh lieve Wishgirl! :( Ik snap je helemaal hoor .. Heel erg balen allemaal.. En je bent al zolang bezig :( Ik gun het je zoo!
    Een dikke knuffel van mij hoor..En maar even rustig aan en eerst alles maar even op een rijtje zetten!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is het vruchtje.. En heb nu ook nog geen drang om te testen, dus doe het ook niet! :D

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mag ik even vragen wat Whisgirl heeft meegemaakt? Ben afgelopen tijd even door omstandigheden niet geweest?

16. Niet meer actief

aah *knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*!
    Vind het zo erg voor je ik wou dat ik iets voor je kon doen!
    Bah vind het echt kut voor je echt kan het niet uit staan gewoon. vind het niet fijn je zo te " zien " terwijl je normaal altijd zo vrolijk bent hier.
    Doe maar lekker rustig aan voor zover dat lukt. Liefs

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel vruchtje :)

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

dat is het juist sam...
    zoooo verschrikkelijk lang bezig en eindelijk een beetje meer kans en die wordt je dan door de neus geboord door een misselijke gynaecoloog...

Ik vind dat ie meer naar mijn situatie moet kijken en ik vind dat als ik MIJN zaad op wil halen om zelf te insemineren, dat dat moet kunnen!
    En dan wil ik niet eigenwijs genoemd worden.

Ik heb 3 prachtige eitjes... schitterend.. liggen mooi klaar voor de sprong.. En waarvoor?
    NOPPES NADA NIENTE!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wishgirl, ik versta u volledig, moest ik niet zwanger zijn zou ik me ook zo voelen! Ik voel met je mee! Dikke dikke dikke dikke dikke knuffel van me....

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik doe nu niets anders dan huilen en ik kan echt even niet de kracht vinden om maar leuk en vrolijk te doen.. Sorrie....

Deel Deze Pagina