Ik vind dat ook echt niet kloppen, Het is jou eigen keuze en vind dat je ook zelf mag bepalen of je het wilt of niet ze mogen je zeggen wat hun er van denken en hun mening geven maar het is en blijft toch jou beslissing grrrrr
@vruchtje.. Ik ben 3 en half jaar bezig met zwanger worden via het ziekenhuis... Een mk gehad en een bbz... Al vaak 2 eicellen gehad en niet zwanger... Vaak door cysten niet verder kunnen... En nu had ik mooie eicellen! Alleen het probleem is nu weer dat ik er 3 heb en het oestrogeen mag dan niet hoger zijn dan 3000 en die was 3200... Behandeling is dus gestopt! Ik word niet geinsemineerd! Ik mag het zaad ook niet ophalen om zelf te insemineren...
Pippo - dat is het probleem... Madam (mijn fert.arts) is weer naar en congres! Het mens is er nooit als je haar nodig hebt!
Balen dat je het nit zelf mag doen.. Eigen verantwoordelijkheid zou je zeggen .. PFFF Nou rustig aan meid! KNUFFEL! Ik zou ook niet vrolijk zijn nu!
Zo denk ik ook lovely... maar zij willen er niet verantwoordelijk voor zijn dat ik zwanger zou zijn van een drieling... Me dunkt... Ik heb nog meer kans om een miljoen te winnen dan dat ik zwanger wordt van een drieling...
Ohhhhhhhhhhhhhhhh wat verschrikkelijk frustrerend zeg! Kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. Maar hebben jullie nog een (kleine) kans om zwanger te raken door zelf te klussen? liefs vruchtje
Ik zou toch proberen om eigen gyn aan de lijn te krijgen, ik heb persoonlijk nummer van mijn gyn voor als ik vragen had....wie weet lukt het nog wishgirl?
Ik wil er zelfs wel voor tekenen dat ik het zelf doe en dat ik weet wat de risico's zijn en dat de artsen hierdoor geen verantwoordelijkheid hebben of aansprakelijkheid! Ik vind het allemaal prima... Alleen dit niet! Maar goed.. niks eigen keus zoals het er nu uitziet... Maar hier is het laatste woord nog niet over gezegd...
Oooh dat doen ze hier absoluut niet.. persoonlijke nummers geven.. Ik heb nog een arts gebeld waar ik contact mee heb... En die zei dat het wel volgens protocol is. Hij vindt het wel raar dat ik het zaad niet mee mocht om het zelf te doen. Hij zei ook: als ik nu een kerel van straat zou plukken en ik word zwanger is het ook hun verantwoordelijkheid.. Kunnen ze je beter laten tekenen dat jij verantwoordelijk bent en zij niet... Maar ja.. dat is volgens hem het geval en hij kan er verder niets aan doen. En het is vrijdag.. dus geen mogelijkheden meer...
Nou erg triest dan dat ze deze maand verloren laten gaan. En inderdaad die kans dat ze alledrie worden bevrucht is zo klein en zou ook je eigen keuze mogen zijn inderdaad. Knuffel voor jou snap dat je hier echt van sch*t
Ik word er gek van! Het mens is altijd foetsie.. Of ze is op vakantie, of ze heeft een dag vrij, of een congres, of ziek, of ze zit twee parkieten achterna... Grrrrrrr
Dat is het em dus vruchtje.. Ze ontnemen mij een reeële kans terwijl ik al zo lang bezig ben! Als je als echtpaar vertelt wordt geen gemeenschap te houden... schiet het niet op... Ja zegt de gyn: daar kan ik niet naast gaan zitten en als ze verstandig zijn luisteren ze... maar we kunnen het niet tegenhouden.. En dat bedoel ik dus! Dat kan ie niet tegenhouden maar mij wel...
Vind het zo ontzettend jammer voor je, ik zit hier zelfs te wenen voor jou! Had het u zo ontzettend graag gegund!