Ja doe dat dan eens haha tis verders wel rustig he heb net ff toasjes voor mannetje gemaakt Hij is verslaafd aan tonijn uit olie olie eraf gooien mayo en uitjes erdoor en op een toasje haha
Het is zeker rustig hier! Iedereen is zeker leuke dingen aan het doen! ooh heerlijk, tonijn! ik hou van tonijn! Grappig, toen ik de 2e x zwanger was - was toen natuurlijk best een eindje heen - lustte ik geen tonijn meer! En ook geen olijven, waar ikanders zooo gek op ben!
Whaha, oooh chocola is echt lekker! Tis dat ik nu misselijk ben, anders had ik even mijn chocolade letter opgegeten!
slecht voor de kilos kan er niks bij hebben haha heb net een paar toffiefee of zoiets gehad Jummie i love it ,,kan het beter niet in huis halen
Whahahaha! Die denken idd ook, nou die zitten allemaal dingenop te noemen die zo lekker zijn! bij de liddle hebben ze hele lekker boomstammen.. Speciaal voor sinterklaas tijd.. Chocola, praline en marsepijn! Echt heerlijk!
Ja dat is ook wel ok idd! Ach, ikkan ook genieten van de gezonde dingen.. Worteltjes of komkommer (maar goed daar moet dan wel weer zout op!)
heel gezond Sann Oh erg zijn we lola Marsepijn ben ik niet zo heel dol op Maar die andere klinken wel erg lekker haha
Jaaa, is echt heerlijk! Normaal gesproken ben ik ook niet zo weg van marsepijn, maar deze is zo goeoeoeoed!
Ik ben ook wel gek op gezonde dingen hoor maar het is weekend haha Maar een lekkere salade ook niet verkeerd
Nee, salade is ook lekker.. Lekker een frisse salade met tonijn en olijven en nog meer dingen natuurlijk erin! Oooh, ik zou wel wat knoflookolijven lusten nu!
haha ik ook mannetje zit in poker toernooi dus daar heb ik ook niet heel veel aan Maar jah en nu dat stomme voetbal ook nog aan zucht