Ik vind het vooral erg dat ze me de kans ontnemen! Kijk als het mis is, baal ik ook... tuurlijk.. Maar dat is anders.. Dan heb je het geprobeerd... We zullen nu nooit weten of het wel of niet gelukt zou zijn...
Jij verdient het om terug zwanger te zijn van een gezonde zwangerschap! Zoals iedereen, maar denk dat iedereen het ermee eens is dat jij het zeker zou worden!
Lief van je Pippo... Ik heb er ook meer en meer moeite meer hoor dat mensen na 1 of 2 of 3 of... zwanger zijn... Binnen een jaar is gewoon normaal..
Neen hoor, ik had hem al aan tafel verteld van je tijdens het eten, hoe erg ik het wel vond en de tranen stonden toen al in de ogen, hij zei dat het heel jammer was, maar hij weet ook dat ik veel aan jullie heb...dus hij zal me niet uitlachen ofzo hoor, tis echt een lieve....
Hoi Dames, Wishgirl, knuffel voor jou! Wat ongelovelijk klote zeg! En wat klote dat je niet zelf mag insemineren! Ik steek een kaarsje voor je aan!
Ik versta je volledig, ik weet hoe frustrerend het is, heb vorig jaar ook een dik jaar moeten wachten tegen dat het lukte en liep toen ook fout, maar das niet vergeleken met jou natuurlijk, maar kan erin komen....
@Lola - dank je wel! Dat vind ik dus ook... hadden ze mij het zaad meegegeven was het ook goed geweest! Geen probleem... maar nu... @pippo... maar dat is ook erg meid!
@pippo - ja dat is het meest frustrerende dan... Nu is er weer wat bij... Ik heb een donor gevonden die me vanavond terugbelt... en die zou evt. morgen kunnen, maar die is zwart... Wat ist probleem zou je zeggen... Nou ik heb dan een wit kindje en een donker kindje...
Bah, je staat volkomen machteloos nu! je hebt het nu helemaal niet zelf meer in de hand, (voor zover mogelijk is)... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Het is zo oneerlijk, het kost al veel meer energie en inspanning om alleen zwanger te worden en dan wordt je zo'n kans deze rodne weer ontnomen! Klooooooooooooooote!
Leuk, donkere kindjes! Krijg ik ook ooit! Maar ik begrijp dat je dat niet zo graag wilt, aangezien je al een blank kindje hebt! (maar toch.... zijn wel heel mooie kindjes hoor!)
@lola - nee ik sta machteloos tegen de muur! Heb het maar te slikken... Dat zei de arts dus ook: Je hebt het te slikken, even janken en weer doorgaan! En niet zo eigenwijs zijn! @Sam - Ligt er ook aan hoe zwart natuurlijk... Maar het is wel moeilijk ja!
Ik ken ook een gezin (ex van een vriendin) hij was blank en hij had een donker broertje en zusje... Was eigenlijk niet eens zo vreemd hoor!