Ja dat heeeeele zwarte vind ik dus niet mooi he... En echt van dat kroeshaar vind ik ook wel minder moet ik zeggen.. Zit ik hier weer over te zeuren!
Geeft niet meis! Zeur maar lekker.. Dit meot je eigen keus worden natuurlijk en wij kunnen je misschien wel helpen !
Ja das waar... Ik ben gewoon zo bang dat het kind nagekeken zal worden en dat iedereen zich gaat afvragen hoe ik aan zo een kind kom... En het moet ook niet zo zijn dat de kinderen ermee gepest worden... Ik woon in een klein boerendorpje...
Wishgirl, het is logisch dat je daar over "zeurt" (zeuren vind ik het niet) Vooral idd als je in een boerendorp woont! Ik bedoel, bij mij zouden ze niet raar kijken, omdat ik een neger als vent heb! Mijne zal trouwens nooit kroeshaar krijgen, want de mijne is niet zwart ofzo... het is logisch dat je dat overweegt... Is ook lastig voor je kinderen dan... Ja toch, de ene blank, de ander een kleurtje... Dan heb je een halfbloedje en die voelt zich misschien wel buitengesloten, want mama en zus zijn wel blank...Ach je weet het niet...
@lola - Nou idd die vragen komen dan allemaal op... En ik vind dat realistische vragen... als ik heeeel eerlijk ben... Je vriend is neger, maar niet zwart? Leg es uit?
aaah oke.. zooo Maar goed... hij heeft ook geen kroeshaar in de familie? Straks krijgen jouw kindjes wel weer kroeshaar
maar zijn moeders kant is behoorlijk donker.. Zeg maar zwart... Dus idd kan wel een kindje krijgen met kroeshaar en een donkere huid... Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het geen kroeshaar krijgt!
Maar ik snap jou twijfels wel heel goed hoor! Kan je geen blanke vinden? Lijkt me wel moeilijk om aan een donor te komen! Hoe heb je deze man gevonden als ik vragen mag?
aaaah oke.. is niet pikzwart nee.. Maar wel kroeshaar toch? Of zie ik dat nou gewoon compleet verkeerd..
Nee, geen kroeshaar, als ie het zoals op die foto heeft laten "groeien" zijn het gewoon krulletjes... Geen kroes, maar "zachte" krullen...
@Lola - Aaaaaah zoo maar goed... je zal ook wel getinte kindjes krijgen dan! Vind ik wel heeeel mooi hoor... Daar niet van...