en ik hoorde vanmiddag dat het zaad ook weer duurder geworden is... Een rietje kost nu 100 euro.. en je neemt voor 6 x mee... dus dat is 600 euro.. en dan de reiskosten er nog overheen... Zucht.. kan het helemaal niet betalen! ik denk dat ik mijn kinderwens maar in de ijskast zet... en het bij 1 houden...
ohw dus de behandeling is gestopt en jij zoekt nu zelf iemand okee maar waar vind je die dan? wel K*t*(*U(*&&*(##$#$ dat de behandeling niet door kan gaan en oestrogeen wat is daar slecht aan als het te hoog is?
wat ik net zei goudvis... dat kost me 600 euro en dan de reiskosten er nog overheen... Dat kan ik niet betalen... dus einde oefening
okee mooi ****** dan maar heel hard duimen dat het volgende maand met het laatste rietje raak is maar wel stom nu heb je zoveel eicellen en dan mag het niet blijf het hypocriet vinden.
Ik vind het zo erg voor je wishgirl. Kreeg net ook tranen in mijn ogen. Waarom moet dat zaad zoveel kosten? Een donor krijgt daar toch niet voor betaald, echt belachelijk. Sam ik hoop dat je je snel beter voelt hoor laat je maar verwennen door je aanstaande (in 23 dagen toch?) Sollicitatie ging goed kan nu alleen nog afwachten of ik uitgenodigd ga worden voor de 2e ronde.
Dank je Ischa. Nog 21 dagen ..vandaag over 3 weken om deze tijd begint ons feest ! Hmm paracetemollen hebben we niet .. Slik meestal neurofen en advil.. Maar die mogen niet bij eventuele zwangerschap.. dus dat moet maar niet.. En een bad hebben we ook niet ! Maar mannetje heeft afwas gedaan, hoefde niet te helpen en komt steeds met vitamientjes voor me aan.. echte lieverd..! Jeetje Wishgirl 600 Euro is echt niet meer normaal ! Ooh wat is dit k*t he! we gaan een actie voor jou op het forum houden. Kunnen we je helpen met nieuwe zaadjes straks! Moet gewoon! Je verdient het!
Ik weet ook niet meer wat ik nog kan doen Ischa! Ik ben uit het veld geslagen en dat overkomt me niet snel... Daar is wel het een en ander voor nodig! Maar het is ze gelukt! Ik ben een wrak op het moment! Goed zeg dat de sollicitatie goed verlopen is
Nou sam.. dat zou echt lief zijn! Maar ja.. dat is voor 6x he.. Moet ik wel zwanger worden binnen die 6x... Tis ook een absurd bedrag.. Als je het geluk hebt een partner te hebben is het gratis!