Zooo jij was veel afgevallen! Ik zou ook graag willen stoppen met roken! Maar ik wil ook niet aankomen! Grrr... Ben nu zomaar 3 kilo's kwijt! Nja... Nog maar 5 te gaan dan!
Dan heb je geluk gehad, ik ben ook helemaal niets meer gaan snoepen/eten. Maar mijn stofwisseling is zoveel trager geworden dat ik daardoor zoveel aangekomen ben, en ik heb heel lang een enkelblessure gehad dus ik kon in die periode ook niet sporten dat heeft natuurlijk ook meegespeeld.
Ja dat zal wel, ja ik had er ook schrik voor, maar ben niets aangekomen...maar wel water beginnen drinken ipv koffie op het werk....
Nou dames, ik ga douchen en zonnebanken! Misshcien kom ik later nog, maar denk het niet, moet nog leren voor tentamen en een verslag afmaken! grrrrr! Doei!
Ik weet ook zeker dat het me weer gaat lukken hoor. Als ik een knop omdraai dan val ik zo 3-4 kilo in de week af (met dus ongeveer 5x in de week sporten dat moet ik wel echt doen). Ik ga er nu ook weer even flink tegenaan, maar mocht ik zwanger zijn dan ga ik natuurlijk wel weer minderen.
HE.. daar ben ik weer.. Hmm heb ik nog niet gereden.. Bakken waren erg nat, dus vanmiddag maar even binnenbak afgehuurd, daarna op verjaardag... HIHI dus moet van jullie zo testen.. jammer dat ik nu niet hoef te plassen ...
Je zal vast wel dadelijk nog een keer moeten plassen. Anders zet ik je dadelijk gewoon alvast in het rose hoor
Goed hoor.. sta verbaasd.. amper geslapen, ongeveer 5 uurtjes in totaal en voor mijn doen best wel fit