Maar meiden.. het is voor mij ook best moeilijk om te zien dat iedereen hier heeeeel snel weer zwanger raakt! Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik ben ontzettend blij dat iedereen weer zwanger wordt.. super... Maar je wilt zelf ook zo graag... En dan denk ik ook wel eens.. oke.. mk gehad.... maar je bent alweer zwanger.. Of je bent zo weer zwanger... wat is je probleem? En dat is niet lelijk bedoeld hoor! Maar ik werd na anderhalf jaar eindelijk zwanger.. kreeg mk... en moest vervolgens echt weer meer dan een jaar wachten voordat ik weer zwanger was... Toen was ik weer zwanger.. eindelijk... en bleek ik een bbz te hebben die operatief verwijderd moest worden... We zijn nu weer een jaar verder en ik ben nog altijd niet opnieuw zwanger...
Ik snap je helemaal, ik was ook al een jaar gestopt met de pil voordat ik zwanger werd. En nu zijn we al weer 1,5 jaar verder
@Ischa.. tuurlijk gaat het weer lukken.. Meid ik zie dat je bij de 6e poging zwanger was... Dat is ruim binnen de gestelde tijd van een jaar! Dus dat moet echt wel weer lukken hoor! je zit nu in je 3e poging na je mk begrijp ik..?
Hee pippo - nee meis.. alsjeblieft niet... we gaan geen anderen wegjagen omdat ze zwanger zijn... Zou niet leuk zijn! En neeee zo bedoel ik het ook weer niet... Tis gewoon niet altijd even makkelijk..
Nee en daarom is het prettiger misschien om er een topic naast te hebben waar mensen zoals ik dan ook hun ei kwijt kunnen.. zonder meteen de confrontatie te hebben met vrouwen die meteen weer zwanger zijn... Maar dat is niet lelijk bedoeld tegenover de mensen hier hoor.. of tegen anderen die snel zwanger zijn... En ik bedoel er ook niet mee dat ik dan hier weg zou gaan...
In augustus 2006 ben ik gestopt met de pil, we zijn er niet meteen voor gegaan en heb in het begin ook mijn cyclus niet bijgehouden. Ach we zien het wel. Maar de 1e pendel die ik kreeg was voor december 2008 en daar werd ik niet echt vrolijk van
Was dat mijn pendel Ischa? Ik heb het topic toch geopend en ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn...
Kan het zijn de je je eisprong op dag 12 hebt gehad meid? Ik bedoel... daar gaat ineens de temp een graad van 0,4 naar beneden... en dan gaat ie weer omhoog... In het tempkaartje van december kan je het idd beter zien... vanaf dag 1 gaat je temp mooi naar beneden... daarna zie je de eisprong en dat ie daarna weer mooi naar boven gaat... Als je dat ook een beetje aanhoudt voor deze cyclus zou ik zeggen dag 12...
Ischa, een vraagje, mijn ventje is benieuwd naar uw aquariums, zou je ze even in album kunnen zetten?