MOOOI MARJOLEIN. DENK INDERDAAD AAN JEZELF en doe rustig aan. Weer beginnen lijkt me ook wel heftig. Dus sterkte
balen rebbbel meiden ik ga zo mn bedje opzoeken er komt niks uit me bah ,,heerlijk slapen Hier nog 10 tot 12 dagen te gaan maar 1 x sex gehad dus zal wel niks zijn
HEY Marjolein, Hier nog iemand die je gaat volgen. Ik heb eigenlijk ook niets bijzonders gedaan, maar geen energie te vinden.. Dus ook maar lekker naar bed Tot morgen. Liefs Sam
@ Rebbel : ah, balen meid @ Marjo : weer gaan werken is zeker heavy, had ik ook. Doe rustig aan! @ Latoya : fijn dat die vrouw je heeft kunnen helpen met geruststellen!
Ben ik toch even hoor, maar minder vaak als voor heen, daar ging het om! @ Marjolein: jeetje meid, wat zwaar dat je weer moest werken! @ Iedereen: ik duim voor roze hoor! Ik heb morgen een afspraak met mijn huisarts, ik wil doorverwezen worden naar de gyn, omdat ik wat meer onderzoek wil... Dat hebben ze mij de vorige x verteld dat je na 3MK-en uitgebreidere onderzoeken kreeg! Ik wordt ook wat grieperig, helaas! Slaap lekker voor iedereen!
Ga vanaaf wel lezen wat jullie allemaal getypt hebben. Moet eerst een dagje werken. Wel k.., want volgens mij is het voor 99% zeker dat ongi vandaag komt. Eerst had ik hele lichte krampjes, maar stond vandaag op met ongi-krampen Pff,moet ik de dag weer doorkomen. Blij dat ik morgen vrij ben. Greetz, Wendy
Goedemorgen, Hier goede zin, want.... ei komt weer langzaam in zicht Ben gisteren begonnen met het SMEP recept want zoals jullie weten laat ik niets aan het toeval over deze maand hahahaha. Daar zal het niet aan liggen. Dit is wat ik doe: * Etos pillen * ovu testen (incl. digi test voor als het niet helemaal duidelijk is) * SMEP * Vanaf afgelopen zondag ff minder (of geen) alcohol Nou vind het heel wat al zeg ik het zelf..... hahahaha
jammer meid, is dit de eerste keer weer na je mk? Dan weet je in ieder geval dat het allemaal weer werkt. (ja ik zei al ben vandaag van de positieve) Volgende cyclus ben je erbij
hier ziet het er allemaal nog goed uit...temp is hoog 37.2 en ik ben met vlagen supermisselijk 'smorgens kan ik geen ontbijt meer eten, zo misselijk dat ik dan ben... verder is het helaas nog afwachten
Spannend Liesje..! En Wendy, balen...Hoop alsnog dat de ongi niet doorbreekt Met mij gaat t wel goed, heb hele zere borsten..Mn vriend zei gister dat ze gegroeid zijn :-s dus ben benieuwt...Ik zie ook allemaal aders rondom mijn tepel..Verder ben ik 's morgens als ik wakker word wat gammel en misselijk...Ben zooooo benieuwt! Liefs
Ooh spannend latoya en Lies.. Ik blijf voor jullie duimen. Klinkt goed! Ellen zo mag ik het horen..HAHA. Ik ben vandaag ook van het positieve. Gister de fles gegeven aan dochtertje van vriendin van mij.. Dus nu nog meer het gevoel dat we er voor gaan deze maand! Jammer dat ik steeds zo moe ben. Maar klussen gaan we zeker.. Want we laten geen ronde voorbij gaan.HAHA.. Heb vandaag vrij. Net 2 uur met de honden gelopen. (Gezellig met een hele grote groep honden). Zometeen maar even naar de drukker. De boeken met trouwkaarten terug brengen. Verder vanmiddag de kinderen van vriendin van school halen. En geloof dat dat tot nu toe de planning wel is.. Ooh ja, de honden moeten er vanmiddag ook nog even uit! Nou ja, dat was het wel.. HAHA.. Iedereen een fijne dag gewenst. Liefs Sam
Het is idd spannend..maar ja, het is toch nog wel afwachten...want het kan nog alle kanten op natuurlijk.. Al hoop ik zoooooooo dat die ongi wegblijft en nu gewoon 9 maanden
Tuurlijk. Daar hoop ik ook op de komende maand! Wil ook weer een positieve test .. Gisteravond dacht ik daar aan en werd er helemaal blij van.Dat voelde zooo super We gaan er voor!
Weet ik wel ellenk...maar ben echt bang Stel dat het raak is, dan ben ik gewoon zooo bang dat het weer misgaat..had het er gister ook met mijn vriend over...en hij zei dat ik dat los moest laten, maar dat is echt moeilijk..
Ja Latoya, dat is ook niet onlogisch. Maar is het een idee om in ieder geval de verloskundige/ gyn vroeg te bellen? Zodat zij misschien wat angst bij je weg kan nemen? Ook al blijft het moeilijk natuurlijk, maar ook wel logisch dat je angstig bent!